Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21470939
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
1 139 407 MDL
Perioada clarificărilor:
29 aug 2025, 8:44 - 8 sept 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
8 sept 2025, 11:00 - 19 sept 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Conform cerințelor caietului de sarcini
Informația despre anulare
Motivul anulării
În baza deciziei grupului de lucru al S.A. ,,Administrația Națională a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1756445828930 din 23.09.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1756445828930 din 19.09.2025, ce vizează achiziționarea Serviciilor de proiectare pentru elaborarea proiectului de execuție pentru reparația capitală a drumului G30 R6 – Mîndreștii Noi – Sîngereii Noi – G50, km 9,150 – 13,200, vă comunicăm următoarele.
Operatorul economic S.R.L. „Intexnauca” – clasat pe locul întâi după preț, a propus oferta în sumă de 1 423 260,00 (un milion patru sute douăzeci și trei mii două sute șaizeci lei, 00 bani) lei fără TVA și 1 707 912,00 (un milion șapte sute șapte mii nouă sute doisprezece lei, 00 bani) lei, inclusiv TVA.
Oferta propusă de operatorul economic S.R.L. „Intexnauca” nu poate fi acceptată deoarece depășeste cu 24,91% valoare estimată a procedurii de ahiziție, depășind astfel și valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziții publice.
Astfel, grupul de lucru a decis respingerea ofertei S.R.L.,,Intexnauca” ca fiind inacceptabilă.
Oferta operatorului economic S.R.L. „Universinj”, al doilea ofertant după preț, în valoare de 1 449 977,00 (un milion patru sute patruzeci și nouă mii nouă sute șaptezeci și șapte lei, 00 bani ) lei inclusiv TVA și 1 739 972,40 (un milion șapte sute treizeci și nouă mii nouă sute șaptezeci și doi lei, 40 bani) lei, inclusiv TVA nu poate fi acceptată deoarece depășește cu 27,26% valoarea estimată a procedurii de ahiziție, depășind astfel și valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziții publice. Din aceste considerente, oferta operatorului economic S.R.L. ,,Universinj” se respinge ca fiind inacceptabilă.
Ținând cont de prevederile art.7 lit. (a) al Legii privind achizițiile publice nr.131 din 03.07.2015, “Utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităților contractante” dar și a art. 71 alin.1 lit (d) și alin.(3) al Legii pre citate, potrivit cărora ”Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică (...) Decizia de anulare a procedurii de achiziție publică nu generează vreo obligație a autorității contractante faţă de participanții la procedura respectivă, cu excepția returnării garanției pentru ofertă şi a garanției de bună execuție a contractului”, grupul de lucru a decis anularea procedurii de achiziție publică nr. ocds-b3wdp1-MD-1756445828930 din 19.09.2025 din motiv că au fost depuse doar oferte neconforme și inacceptabile.
Din aceste considerente, informăm că garanțiile pentru ofertă vor fi returnate operatorilor economici în conformitate cu prevederile legale.
Operatorul economic S.R.L. „Intexnauca” – clasat pe locul întâi după preț, a propus oferta în sumă de 1 423 260,00 (un milion patru sute douăzeci și trei mii două sute șaizeci lei, 00 bani) lei fără TVA și 1 707 912,00 (un milion șapte sute șapte mii nouă sute doisprezece lei, 00 bani) lei, inclusiv TVA.
Oferta propusă de operatorul economic S.R.L. „Intexnauca” nu poate fi acceptată deoarece depășeste cu 24,91% valoare estimată a procedurii de ahiziție, depășind astfel și valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziții publice.
Astfel, grupul de lucru a decis respingerea ofertei S.R.L.,,Intexnauca” ca fiind inacceptabilă.
Oferta operatorului economic S.R.L. „Universinj”, al doilea ofertant după preț, în valoare de 1 449 977,00 (un milion patru sute patruzeci și nouă mii nouă sute șaptezeci și șapte lei, 00 bani ) lei inclusiv TVA și 1 739 972,40 (un milion șapte sute treizeci și nouă mii nouă sute șaptezeci și doi lei, 40 bani) lei, inclusiv TVA nu poate fi acceptată deoarece depășește cu 27,26% valoarea estimată a procedurii de ahiziție, depășind astfel și valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziții publice. Din aceste considerente, oferta operatorului economic S.R.L. ,,Universinj” se respinge ca fiind inacceptabilă.
Ținând cont de prevederile art.7 lit. (a) al Legii privind achizițiile publice nr.131 din 03.07.2015, “Utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităților contractante” dar și a art. 71 alin.1 lit (d) și alin.(3) al Legii pre citate, potrivit cărora ”Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică (...) Decizia de anulare a procedurii de achiziție publică nu generează vreo obligație a autorității contractante faţă de participanții la procedura respectivă, cu excepția returnării garanției pentru ofertă şi a garanției de bună execuție a contractului”, grupul de lucru a decis anularea procedurii de achiziție publică nr. ocds-b3wdp1-MD-1756445828930 din 19.09.2025 din motiv că au fost depuse doar oferte neconforme și inacceptabile.
Din aceste considerente, informăm că garanțiile pentru ofertă vor fi returnate operatorilor economici în conformitate cu prevederile legale.
Data anulării
30 sept 2025, 9:59
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
29 aug 2025, 8:44
Data ultimilor modificări
30 sept 2025, 9:59
Achizitii.md ID
21470939
MTender ID
CPV
71300000-1 - Servicii de inginerie
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK