1
Perioada de actualizare
de la 28.08.2025 15:21
până la 03.09.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.09.2025 11:00
până la 08.09.2025 08:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 262 395 MDL
Perioada clarificărilor: 28 aug 2025, 15:21 - 3 sept 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 sept 2025, 11:00 - 8 sept 2025, 8:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a porțiunilor de drum la Centura Cimitirului Central str. A.Mateevici
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Alexei Mateevici,11
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Svetlana Moldovean
Telefonul de contact
078666611
Datele achizitiei
Data publicării
28 aug 2025, 15:17
Data ultimilor modificări
28 aug 2025, 15:21
Valoarea estimată (fără TVA)
1 262 395 MDL
Achizitii.md ID
21470878
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Alexei Mateevici,11
Durata contractului
12 sept 2025 08:00 - 31 dec 2025 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a porțiunilor de drum la Centura Cimitirului Central str. A.Mateevici CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
caietul de sarcini.pdf caietul de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
28.08.25 15:21
3.ds_amenajarea cim.central.doc
Documentele la ofertă
-
28.08.25 15:21
5.duae.doc
Documentele la ofertă
-
28.08.25 15:21
4.declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-
28.08.25 15:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Vicoliv Grup SRL

Preţul ofertei: 1 249 495,05 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform deciziei grupului de lucru nr. d-08, adoptată în ședința din 10.09.2025, oferta cîștigătoare а fost desemnată а fi cea prezentată de ,,Vicoliv Grup" SRL, ре baza criteriului ,,cel mai bun raport calitate-preț”".
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SC”DROMAS-CONS”S.R.L.

Preţul ofertei: 1 261 835,53 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări