1
Perioada de actualizare
de la 28.08.2025 12:03
până la 02.09.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.09.2025 10:00
până la 09.09.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 90 000 MDL
Perioada clarificărilor: 28 aug 2025, 12:03 - 2 sept 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 sept 2025, 10:00 - 9 sept 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Hârtie pentru imprimante
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serghei Ciobanu
Telefonul de contact
022 857-239
Datele achizitiei
Data publicării
28 aug 2025, 11:37
Data ultimilor modificări
2 sept 2025, 8:56
Valoarea estimată (fără TVA)
90 000 MDL
Achizitii.md ID
21470794
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
11 sept 2025 11:45 - 31 dec 2025 12:02
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hârtie pentru imprimante CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1200.0
Unități de măsură: Ambalaj
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 63 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Quadrotech

Preţul ofertei: 66 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Crafti Business SRL

Preţul ofertei: 75 300 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde criteriilor de selecție și calificare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Birovits SRL

Preţul ofertei: 81 900 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Hârtie pentru imprimante
Data:
2 sept 2025, 08:56
Subiectul întrebării:
Concretizare LOT. 6 Hartie pentru imprimante
Întrebare:
La pozitia "Hârtie pentru imprimante format A4, densitate 80gr/m2, clasa hârtiei A++, albeața hârtiei CIE 170 %, 500 foi în pachet" solicitati parametru fix la albeata a hartiei. Conform standardelor orice parametru la hartie are abateri nesemnicative. Se accepta abaterile accesibile pentru hartia solicitata la albeata CIE 170% +/-4 ?
Răspuns (2 sept 2025, 09:42):
Bună ziua. Conform prevedeilor art. 69, alin. 5 al Legii privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015, autoritatea contractantă are dreptul să considere oferta conformă, dacă aceasta conține abateri neînsemnate de la documentația de atribuire. Vă mulțumim.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări