Achiziţie publică
21470304
Lotul nr. 1
1
Perioada de actualizare
de la 25.08.2025 18:27
până la 04.09.2025 12:00
până la 04.09.2025 12:00
au rămas 6 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 04.09.2025 12:00
până la 15.09.2025 12:00
până la 15.09.2025 12:00
3
Licitaţie
16.09.2025 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
846 421,76 MDL
Perioada clarificărilor:
25 aug 2025, 18:27 - 4 sept 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
4 sept 2025, 12:00 - 15 sept 2025, 12:00
Începutul licitației:
16 sept 2025, 15:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Lotul nr. 1
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Alexe Mateevici 60
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
25 aug 2025, 18:21
Data ultimilor modificări
26 aug 2025, 15:12
Valoarea estimată (fără TVA)
846 421,76 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
8 464,22 MDL
Achizitii.md ID
21470304
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Alexe Mateevici 60
Durata contractului
22 sept 2025 03:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
5)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
6)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
7)
Denumirea
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
8)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
9)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
10)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
11)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
12)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
13)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
14)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
15)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
16)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
17)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
18)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
19)
Denumirea
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Bucata
20)
Denumirea
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
21)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
22)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
23)
Denumirea
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
24)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
25)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
26)
Denumirea
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
27)
Denumirea
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
28)
Denumirea
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
29)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
30)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
31)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
32)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
33)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
34)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Fonduri insuficiente
Pe contul Dvs. nu sunt fonduri suficiente pentru a activa abonamentul. Supliniți contul, pentru a continua.
Configurarea abonamentelor
Abonați-vă la notificările zilnice pe email, conform categoriilor CPV și/sau IDNO selectate, pentru perioada:
Costul abonamentului este de 10 lei cu TVA pe lună.
Vezi Regulamentul
Documentele procedurii de achiziție
duae_echipament sportiv iefs.signed.pdf
duae_echipament sportiv iefs.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
25.08.25 18:27
documentația standard_mobilier_echipament sportiv iefs.semnat.pdf
documentația standard_mobilier_echipament sportiv iefs.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
25.08.25 18:27
anunț de participare_echipament sportiv iefs_modificatdocx.semnat.pdf
anunț de participare_echipament sportiv iefs_modificatdocx.semnat.pdf
Istoricul documentului
-
anunț de participare_echipament sportiv iefs_modificatdocx.semnat.pdf
anunț de participare_echipament sportiv iefs_modificatdocx.semnat.pdf
ID: c84cb21d-bccc-401e-9824-b961c7457122
Documentele la ofertă
-
anunț de participare_echipament sportiv iefs.semnat.pdf
anunț de participare_echipament sportiv iefs.semnat.pdf
ID: c84cb21d-bccc-401e-9824-b961c7457122
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
26.08.25 15:12
Lotul nr. 1
Data:
26 aug 2025, 06:58
Subiectul întrebării:
1
Întrebare:
Bună ziua
Din ce motiv a fost din nou publicat?
Răspuns (26 aug 2025, 09:55):
Bună ziua, a fost publicat din nou pentru ca prima procedură a fost anulată.
Lotul nr. 1
Data:
26 aug 2025, 10:57
Subiectul întrebării:
Solicitare
Întrebare:
Bună ziua, rugăm în cazul în care procedura anterioară a fost anulată - în temeiul Art.78 alin(1) lit(l) - solicităm atribuirea procedurei anterioare statutul achiziției - Anulat și actele respective.
Răspuns (26 aug 2025, 12:25):
Bună ziua, a fost indicat motivul in procedura anterioară și anulată pe platformă
Lotul nr. 1
Data:
26 aug 2025, 13:46
Subiectul întrebării:
Experienta
Întrebare:
Minim 3 ani de experiență specifică în livrarea bunurilor și/sau serviciilor similare:
Stimată Autoritate Contractantă,
În temeiul art. 33 alin. (2) lit. c) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, vă aducem la cunoștință următoarele observații privind cerința de calificare stabilită în documentația de atribuire, potrivit căreia:
„...se va prezenta minim un contract individual îndeplinit pe parcursul ultimilor 3 ani, cu o valoare egală sau mai mare decât 25% din valoarea ofertei depuse (inclusiv TVA).
1. Încălcarea principiului proporționalității și al tratamentului egal
Conform art. 7 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 131/2015, autoritățile contractante au obligația de a asigura aplicarea principiului proporționalității și al tratării egale a operatorilor economici.
Cerința impusă – ca experiența să fie dovedită exclusiv prin un contract individual – este disproporționată, în condițiile în care un operator economic poate dovedi experiență similară relevantă prin mai multe contracte distincte, realizate în perioada de referință, cu valori cumulate care depășesc pragul impus de 25% din valoarea ofertei.
Lipsa posibilității de demonstrare cumulativă a experienței încalcă art. 33 alin. (3) din Legea nr. 131/2015, care prevede că autoritatea contractantă nu trebuie să stabilească cerințe care restricționează nejustificat participarea la procedură.
2. Discriminarea IMM-urilor și excluderea artificială a concurenței
Cerința de a prezenta un singur contract de valoare mare exclude nejustificat operatorii economici care au prestat servicii similare în mod repetat, către mai mulți beneficiari, dar sub forma unor contracte separate, fiecare sub 25%, dar cumulativ mult peste acest prag.
Această practică este discriminatorie și contravine art. 5 lit. f) din Regulamentul aprobat prin HG nr. 667/2016, care obligă autoritatea contractantă să adapteze cerințele în funcție de specificul pieței și să evite restricționarea artificială a concurenței.
3. Lipsa unei justificări obiective și legale
Răspunsul transmis de autoritate, prin care se afirmă că impunerea unui contract unic urmărește „excluderea riscurilor privind livrarea neconformă”, nu reprezintă o justificare legală în sensul Legii 131/2015.
Potrivit art. 70 alin. (1) lit. c) din Lege, autoritatea poate exclude un ofertant doar în cazul în care nu poate demonstra capacitatea de a executa contractul, ceea ce NU este aplicabil în cazul unui operator care a demonstrat prin mai multe contracte similare, finalizate cu succes, capacitatea sa profesională.
Solicitare concretă
În temeiul dispozițiilor legale menționate mai sus, solicităm revizuirea și reformularea cerinței privind experiența similară astfel încât să permită prezentarea unor contracte multiple în vederea cumulării valorii de referință, conform practicilor standard și principiului proporționalității.
În caz contrar, vom considera că autoritatea contractantă încalcă prevederile Legii nr. 131/2015 și vom înainta o contestație la ANSC, în temeiul art. 74 alin. (1) din aceeași lege.
Succese!
Răspuns (26 aug 2025, 15:11):
Bună ziua, vă informăm că a fost modificată Documentația de atribuire, totodată ținem să menționăm că referințele prevederile legislației efectuate de Dvs sunt incorecte.
Clarificări
Document semnat cu succes
OK