1
Perioada de actualizare
de la 25.08.2025 11:51
până la 04.09.2025 11:30
2
Propunerea ofertelor
de la 04.09.2025 11:30
până la 15.09.2025 11:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 732 708,46 MDL
Perioada clarificărilor: 25 aug 2025, 11:51 - 4 sept 2025, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor: 4 sept 2025, 11:30 - 15 sept 2025, 11:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

reparatii interioare la sediul Primariei
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Brînză Snejana
Telefonul de contact
029921949
Datele achizitiei
Data publicării
25 aug 2025, 11:35
Data ultimilor modificări
25 aug 2025, 11:51
Valoarea estimată (fără TVA)
732 708,46 MDL
Achizitii.md ID
21470048
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Durata contractului
3 nov 2025 11:45 - 30 dec 2026 11:48
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
reparatii interioare la sediul Primariei CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
cahul copertina palat de cultura f1.signed.pdf cahul copertina palat de cultura f1.signed.pdf
Documentele la ofertă
- cahul copertina palat de cultura f1.signed.pdf
25.08.25 11:51
scoala de arte f1.signed.pdf scoala de arte f1.signed.pdf
Documentele la ofertă
- scoala de arte f1.signed.pdf
25.08.25 11:51
ds_lucrari (2).signed.pdf ds_lucrari (2).signed.pdf
Documentele la ofertă
- documentatia standard
25.08.25 11:51
lot 2.4 cabinet 414 f1.signed.pdf lot 2.4 cabinet 414 f1.signed.pdf
Documentele la ofertă
-lot 2.4 cabinet 414 f1.signed.pdf
25.08.25 11:51
lot 2.2 coridor et. 4.signed.pdf lot 2.2 coridor et. 4.signed.pdf
Documentele la ofertă
- lot 2.2 coridor et. 4.signed.pdf
25.08.25 11:51
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
- DUAE
25.08.25 11:51
anunt nou 2.signed.pdf anunt nou 2.signed.pdf
Documentele la ofertă
- anunt de participare
25.08.25 11:51
lot 2.3 cabinet 316 f1.signed.pdf lot 2.3 cabinet 316 f1.signed.pdf
Documentele la ofertă
-lot 2.3 cabinet 316 f1.signed.pdf
25.08.25 11:51
lot 2.1 bloc sanitar et.4 f1.signed.pdf lot 2.1 bloc sanitar et.4 f1.signed.pdf
Documentele la ofertă
- lot 2.1 bloc sanitar et.4 f1.signed.pdf
25.08.25 11:51

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Fart-Home-Project

Preţul ofertei: 667 272,17 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări