1
Perioada de actualizare
de la 22.08.2025 13:53
până la 01.09.2025 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 01.09.2025 08:30
până la 15.09.2025 08:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 170 307 MDL
Perioada clarificărilor: 22 aug 2025, 13:53 - 1 sept 2025, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 1 sept 2025, 8:30 - 15 sept 2025, 8:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Amenajarea bazei tehnice – materiale ÎM ,,Salubrizare’’ din or. Telenești
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5801, MOLDOVA, Teleneşti, or.Teleneşti, str. 31 August, nr. 8
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vadim Lelic
Telefonul de contact
0258-22530:0258-23454:0258-22531
Datele achizitiei
Data publicării
22 aug 2025, 13:41
Data ultimilor modificări
22 aug 2025, 13:53
Valoarea estimată (fără TVA)
170 307 MDL
Achizitii.md ID
21469675
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
5801, MOLDOVA, Teleneşti, or.Teleneşti, str. 31 August, nr. 8
Durata contractului
17 sept 2025 08:00 - 31 dec 2025 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Amenajarea bazei tehnice – materiale ÎM ,,Salubrizare’’ din or. Telenești CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini amenajarea bazei tehnice.pdf caiet de sarcini amenajarea bazei tehnice.pdf
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini amenajarea bazei tehnice
22.08.25 13:53
documentația standard (lucrări).docx
Documentele la ofertă
documentația standard (lucrări)
22.08.25 13:53
angajament de integritate.docx
Documentele la ofertă
angajament de integritate
22.08.25 13:53
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
duae_ro_0.doc
22.08.25 13:53

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SERGORP-PRIM

Preţul ofertei: 168 808 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări