Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21469583
1
Perioada de actualizare
de la
22.08.2025 11:40
până la 29.08.2025 16:37
până la 29.08.2025 16:37
2
Propunerea ofertelor
de la
29.08.2025 16:37
până la 05.09.2025 16:37
până la 05.09.2025 16:37
3
Licitaţie
de la
08.09.2025 15:00
până la 08.09.2025 15:14
până la 08.09.2025 15:14
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
460 000 MDL
Perioada clarificărilor:
22 aug 2025, 11:40 - 29 aug 2025, 16:37
Perioada de depunere a ofertelor:
29 aug 2025, 16:37 - 5 sept 2025, 16:37
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Dezvoltarea software pentru confortul unificat si al sistemelor din servicii publice(irigare, iluminat, supraveghere video)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6526, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Mereni (r-l Anenii Noi), str. Stefan cel Mare 93
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
22 aug 2025, 11:40
Data ultimilor modificări
25 aug 2025, 17:33
Achizitii.md ID
21469583
MTender ID
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
caiet_de_sarcini_platformăunificată_mereni .pdf
caiet_de_sarcini_platformăunificată_mereni .pdf
Documentele la ofertă
-
22.08.25 11:40
Data:
25 aug 2025, 17:33
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa ne oferiti cateva detalii:
1. Care este configurația serverului: server de tip Cloud sau server instalat fizic în dispecerat, într-un dulap de tip RACK?
2. Care este configurația postului operatorului: calculator personal cu monitor sau mai multe calculatoare?
3. Vă rugăm să ne oferiți informații privind obiectele monitorizate:
• Tipul și numărul corpurilor de iluminat pentru iluminatul exterior
• Numărul și tipul obiectelor de irigație (stații de pompare, stații de irigație etc.)
• Tipul și numărul camerelor video
4. Pentru monitorizarea echipamentelor este necesară instalarea echipamentului de colectare a semnalelor. Cine furnizează și instalează acest echipament?
5. Care e sursa de finantare?
6. Cine a elaborat caietul de sarcini si de ce acesta nu este semnat de nimeni?
Răspuns (27 aug 2025, 16:37):
Buna ziua la aceste întrebari putem sa raspundem cu un apel telefonic la nr 069919124- primar Alexandru BÎRCA
Data:
28 aug 2025, 08:58
Subiectul întrebării:
Raspuns pe platforma
Întrebare:
Buna ziua, va rugam insistent sa revizuiti raspunsul anterior caci nu se acepta raspunsurile "telefonic"
Toate raspunsurile trebuie sa fie plasate pe platforma pentru a nu crea concurenta neloiala.
Va rugam sa reveniti aici cu raspunsurile la urmatoarele intrebari
1. Care este configurația serverului: server de tip Cloud sau server instalat fizic în dispecerat, într-un dulap de tip RACK?
2. Care este configurația postului operatorului: calculator personal cu monitor sau mai multe calculatoare?
3. Vă rugăm să ne oferiți informații privind obiectele monitorizate:
• Tipul și numărul corpurilor de iluminat pentru iluminatul exterior
• Numărul și tipul obiectelor de irigație (stații de pompare, stații de irigație etc.)
• Tipul și numărul camerelor video
4. Pentru monitorizarea echipamentelor este necesară instalarea echipamentului de colectare a semnalelor. Cine furnizează și instalează acest echipament?
5. Care e sursa de finantare?
6. Cine a elaborat caietul de sarcini si de ce acesta nu este semnat de nimeni?
Răspuns (28 aug 2025, 16:50):
Caietul de sarcini nu specifică tipul de server. Este menționată doar necesitatea existenței unei părți de server pentru găzduirea aplicației și a bazei de date. Nu va fi server
2. Care este configurația postului operatorului: calculator personal cu monitor sau mai multe calculatoare?
Documentația prevede aplicație web și mobilă, accesibilă de pe orice dispozitiv autorizat (PC, laptop, tabletă, telefon). Astfel, operatorul va utiliza fie un calculator personal cu monitor, fie mai multe stații de lucru, în funcție de organizarea beneficiarului.
3. Vă rugăm să ne oferiți informații privind obiectele monitorizate:
• Corpurile de iluminat exterior: 33
• Obiectele de irigație (stații de pompare, stații de irigație etc.): 1 stadion
• Camere video: 28
→ Aceste informații nu sunt incluse în document deoarece sunt la etapa de contractare, urmează să fie clarificate separat de către autoritatea contractantă sau stabilite la etapa de implementare, proiectul este în prima fază.
4. Pentru monitorizarea echipamentelor este necesară instalarea echipamentului de colectare a semnalelor. Cine furnizează și instalează acest echipament?
Documentația tehnică prevede comunicarea cu echipamentele IoT prin protocoale Modbus/TCP și MQTT, furnizează și instalează echipamentele de colectare a semnalelor ofertantii. Sarcina ofertanților este de a indica echipamentele compatibile și soluțiile propuse. Comisia va analiza.
5. Care este sursa de finanțare? Grant extern.
6. Cine a elaborat caietul de sarcini și de ce acesta nu este semnat de nimeni?.Caietul de sarcini va fi semnat
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK