Selectaţi tipul procedurii
21468960
1
Perioada de actualizare
de la
21.08.2025 08:56
până la 01.09.2025 09:00
până la 01.09.2025 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la
01.09.2025 09:00
până la 10.09.2025 11:00
până la 10.09.2025 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
520 938,72 MDL
Perioada clarificărilor:
21 aug 2025, 8:56 - 1 sept 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
1 sept 2025, 9:00 - 10 sept 2025, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Retele electrice exterioare cu majorare putere + Centrala Fotovoltaica 40kW Gradinita Ghiocel
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6828, MOLDOVA, Ialoveni, s.Ţipala, s.Tipala
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
21 aug 2025, 8:43
Data ultimilor modificări
10 sept 2025, 11:58
Achizitii.md ID
21468960
MTender ID
CPV
45250000-4 - Lucrări de construcţii de uzine, de exploatări miniere şi de uzine de fabricaţie şi de construcţii pentru industria petrolului şi a gazului
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
202508210854_4.documentatia_standard_lucrari (4).signed.pdf
Criterii de evaluare
-documentatia_standard_lucrari
21.08.25 08:56
CS 2 2025 Tipala Gradinita Central Fotovoltaica 40 kW cu majorare putere.signed.pdf
Istoricul documentului
-
CS 2 2025 Tipala Gradinita Central Fotovoltaica 40 kW cu majorare putere.signed.pdf
ID: 542e68a9-7c79-40f3-a4d5-626aeb8a42b2
Specificaţie tehnică
-
202508210851_CS 2 2025 Tipala Gradinita Central Fotovoltaica 40 kW cu majorare putere.signed.pdf
ID: 542e68a9-7c79-40f3-a4d5-626aeb8a42b2
Specificaţie tehnică
Specificaţie tehnică
-Caiet de sarcini +Forma 1 desfasurat
26.08.25 16:27
2.Anunt de participare (3).signed.pdf
Istoricul documentului
-
2.Anunt de participare (3).signed.pdf
ID: c0ed9be7-421e-4ae6-95ef-51bcfb8c9c13
tenderNotice
-
202508210851_2.Anunt de participare (3).signed.pdf
ID: c0ed9be7-421e-4ae6-95ef-51bcfb8c9c13
tenderNotice
tenderNotice
-Anunt de participare
26.08.25 16:27
Data:
21 aug 2025, 14:44
Subiectul întrebării:
Sursa
Întrebare:
Buna ziua.Sursa financiara este buget local sau ONDRL?
Răspuns (21 aug 2025, 16:13):
Buna ziua, sursa de finantare buget local, buget de stat
Data:
21 aug 2025, 14:45
Subiectul întrebării:
CS
Întrebare:
Publicati F1 desfasurat.Multumim!
Răspuns (22 aug 2025, 15:56):
Vă informăm că sistemul nu permite încărcarea altor documente după publicarea procedurii.Pentru a face cunostinta cu F1 desfasurat,vă invităm în incinta Primăriei Țipala sau ne puteți contacta la numarul de telefon 068919262 sau ne scrieti la adresa de posta electronica ,,tipalaprimarie@gmail.com'''
Data:
25 aug 2025, 17:01
Subiectul întrebării:
Răspuns (22 aug 2025, 15:56): Vă informăm că sistemul nu permite încărcarea altor documente după publicarea procedurii.Pentru a face cunostinta cu F1 desfasurat,vă invităm în incinta Primăriei Țipala sau ne puteți contacta la numarul de telefon 068919262 sau ne scrieti la adresa de posta electronica ,,tipalaprimarie@gmail.com'''
Întrebare:
Bună ziua, stimată autoritate contractantă, în cazul în care nu sunteți la curent cu faptul că este posibilă încărcarea documentelor și după publicarea procedurii, vă recomand să contactați departamentul tehnic al platformei de achiziții publice, care vă poate oferi toate explicațiile necesare cu privire la această funcționalitate. Este o procedură simplă, iar echipa tehnică vă poate ghida pas cu pas pentru a evita orice neînțelegeri. mulţumim pentru înţelegere şi aşteptăm publicarea formularului desfaşurat
Răspuns (26 aug 2025, 10:43):
Am contactat telefonic echipa MTender, care ne-a informat că platforma nu permite încărcarea altor documente dupa publicarea achizitiei.
Data:
25 aug 2025, 17:07
Subiectul întrebării:
Anunţ de participare
Întrebare:
Considerăm că cerinţa de la punctul 18 privind un termen de garanție pentru lucrările executate de 12 ani este excesivă, întrucât, conform legislației în vigoare, termenul maxim pentru garanția lucrărilor de construcții este de 5 ani. Vă rugăm să revizuiți această cerință în conformitate cu cadrul legal aplicabil. modificaţi anunţul de participare.
Răspuns (26 aug 2025, 09:13):
Garantia de 12 ani se solicită pentru panourile fotovoltaice, iar pentru lucrări este 5 ani
Data:
28 aug 2025, 09:28
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini Forma desfasurata
Întrebare:
Capitolul 1.4. Lucrari de Demarare Reglare la cheltueieli Fond Social (ПЗ) * 24 % Cheltuieli de regie (ПЗ) * 60 % Beneficiu de deviz (ПЗ) * 6 % De ce cheltuielile de regie au fost calculate cu 60% ?
Răspuns (28 aug 2025, 10:59):
Se aplică 60 % conform normelor
Data:
28 aug 2025, 09:29
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini Forma desfasurata
Întrebare:
Capitolul 1.3. Utilaje nu este aplicat cheltuielile de depozitare 1,2% ? Clarificati si acest moment
Răspuns (28 aug 2025, 11:00):
Daca doriti puteți să aplicați cele 1,2 % cheltuieli de depozitare
Data:
28 aug 2025, 09:31
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini Forma desfasurata
Întrebare:
Aceeasi situatie la Capitolul 2.2. Utilaje nu este aplicat cheltuielile de depozitare 1,2% ? Clarificati?
Răspuns (28 aug 2025, 11:01):
Daca doriti puteți să aplicați cele 1,2 % cheltuieli de depozitare
Data:
28 aug 2025, 09:46
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Din lipsa aplicarii a cheltuielilor gresit, reiese ca valoarea estimativa probabil nu este corecta
Răspuns (28 aug 2025, 11:11):
Indiferent de scăpările menționate, Primăria Țipala are surse financiare pentru proiectul respectiv doar suma publicată în achiziție.Vă multumim de întelegere
Data:
28 aug 2025, 11:19
Subiectul întrebării:
Răspuns (28 aug 2025, 11:01): Daca doriti puteți să aplicați cele 1,2 % cheltuieli de depozitare
Întrebare:
Dar daca nu dorim sa le aplicam , si spre exemplu vom fi pe locul 1 oferta noastra nu va fi respinsa ?
Răspuns (28 aug 2025, 11:47):
Comisia de evaluare,în conformitate cu prevederile legislației în vigoare,va examina oferta depusă și va decide asupra acceptării sau respingerii ofertei.
Data:
28 aug 2025, 14:48
Subiectul întrebării:
Răspuns (28 aug 2025, 11:47): Comisia de evaluare,în conformitate cu prevederile legislației în vigoare,va examina oferta depusă și va decide asupra acceptării sau respingerii ofertei.
Întrebare:
Cum adica sau va respinge ??? , adica dvs din start nu va conformati si nu aplicati 1,2 % cheltuieli de depozitare ceea ce este necesar sa fie aplicat aceste % pentru a estima corect devizul in asa caz trebuie sa actualizati valoarea estimativa a procedurii de achizitie in caz contrar vom contesta pe aceasta incalcare
Răspuns (29 aug 2025, 08:55):
Primăria a publicat F1 desfășurat ,astfel țineți cont de caietul de sarcini solicitat fără a face acuzații la beneficiar.Toate ofertele vor fi examinate de către grupul de lucru.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK