Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21468702
1
Perioada de actualizare
de la
20.08.2025 12:48
până la 26.08.2025 09:00
până la 26.08.2025 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la
26.08.2025 09:00
până la 02.09.2025 09:00
până la 02.09.2025 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 585 667,36 MDL
Perioada clarificărilor:
20 aug 2025, 12:48 - 26 aug 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
26 aug 2025, 9:00 - 2 sept 2025, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reabilitarea infrastructurii rutiere locale prin înlocuirea stratului de uzură pe străzile Ștefan cel Mare și Sfînt și Livezilor din satul Cobusca Nouă, raionul Anenii Noi
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6517, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Cobusca Nouă, str. Stefan cel Mare 42
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
20 aug 2025, 12:48
Data ultimilor modificări
22 aug 2025, 8:16
Achizitii.md ID
21468702
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
documentația standart drum.docx
Documentele la ofertă
-documentația standart drum.docx
20.08.25 12:48
caiet de sarcini drum.pdf
caiet de sarcini drum.pdf
Specificaţie tehnică
-caiet de sarcini drum.pdf
20.08.25 12:48
anunț de participare drum.signed.pdf
anunț de participare drum.signed.pdf
tenderNotice
-anunț de participare drum.signed.pdf
20.08.25 12:48
anunț de participare cobusca-2.signed.pdf
anunț de participare cobusca-2.signed.pdf
tenderNotice
-anunț de participare cobusca-2.signed.pdf
22.08.25 08:16
Data:
21 aug 2025, 08:35
Subiectul întrebării:
clarificari
Întrebare:
utilajelor și echipamentelor necesare pentru execuția contractului, a căror valoare, conform ofertei prezentate, depășește 5000 lei per tip de utilaj ..... asta in ce mod se demonstreaza ? noi OE sintem obligati sa facem evaluarea echipamentelor ? aceste cheltuiele sint incluse cumva in caietul de sarcini ?
P.S - rugam din start sa oferiti raspunsuri pe marginea intrebarilor la fiecare intrebare in parte descifrat, in caz contrar vom depune contestatie, aici apar dubii ca sint careva conflicte de interese....
Răspuns (22 aug 2025, 08:10):
Anunţul de participare a fost modificat, întrucât autoritatea contractantă a urmărit să se asigure că utilajul necesar pentru executarea lucrărilor se află în dotarea operatorului economic participant.Mulțumim anticipat
Data:
21 aug 2025, 08:39
Subiectul întrebării:
utilaje
Întrebare:
stimata AC d-voastra solicitati descrierea utilajelor, dar spuneti va rog d-voastra ce, doriti sa achizitionati utilajele ? sau poate in DUAE sau in documentatie standarta este vreo anexa, formular cu asa tip de declaratie ? daca solicitati asa ceva rugam sa anexati modelul aparte de specificatie cu utilaje, ca noi participantii sa-l indeplinim.... ms
Răspuns (22 aug 2025, 08:11):
Anunţul de participare a fost modificat, întrucât autoritatea contractantă a urmărit să se asigure că utilajul necesar pentru executarea lucrărilor se află în dotarea operatorului economic participant.Mulțumim anticipat
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK