1
Perioada de actualizare
de la 22.08.2025 16:02
până la 28.08.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.08.2025 10:00
până la 04.09.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 989 109 MDL
Perioada clarificărilor: 22 aug 2025, 16:02 - 28 aug 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 aug 2025, 10:00 - 4 sept 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparația capitală a clădirii din str.Lenin, nr.88, or.Vulcănești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. A.Puskin 47
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cocieru Nadejda
Telefonul de contact
069968193
Datele achizitiei
Data publicării
20 aug 2025, 10:57
Data ultimilor modificări
22 aug 2025, 16:02
Valoarea estimată (fără TVA)
989 109 MDL
Achizitii.md ID
21468588
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. A.Puskin 47
Durata contractului
8 sept 2025 16:02 - 31 dec 2025 16:02
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparația capitală a clădirii din str.Lenin, nr.88, or.Vulcănești CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
formularul ofertei - lucrări.docx
Documentele la ofertă
-
22.08.25 16:02
formulele de calcul a factorilor de evaluare.docx
Documentele la ofertă
-
22.08.25 16:02
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
22.08.25 16:02
documentația standard lucrări.docx
Documentele la ofertă
-
22.08.25 16:02
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
22.08.25 16:02

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

OguzTransStroi

Preţul ofertei: 889 316,01 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Au fost întrunite criteriile și cerințele de calificare solicitare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări