1
Perioada de actualizare
de la 19.08.2025 21:27
până la 29.08.2025 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.08.2025 15:00
până la 09.09.2025 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 666 667 MDL
Perioada clarificărilor: 19 aug 2025, 21:27 - 29 aug 2025, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 aug 2025, 15:00 - 9 sept 2025, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de mentenanța corectivă, preventivă și adaptive a serviciilor guvernamentale de platformă
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bulevardul Ștefan cel Mare și Sfînt 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Ciburciu
Telefonul de contact
+37379020266
Datele achizitiei
Data publicării
19 aug 2025, 21:16
Data ultimilor modificări
19 aug 2025, 21:27
Valoarea estimată (fără TVA)
1 666 667 MDL
Achizitii.md ID
21468439
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bulevardul Ștefan cel Mare și Sfînt 134
Durata contractului
11 sept 2025 18:00 - 30 dec 2026 21:21
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de mentenanța corectivă, preventivă și adaptive a serviciilor guvernamentale de platformă CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-DUAE
19.08.25 21:27
anunțul de participare.semnat.pdf anunțul de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-anunț de participare
19.08.25 21:27
documentația standard.semnat.pdf documentația standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-documentația standard
19.08.25 21:27

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

EBS Integrator SRL

Preţul ofertei: 1 600 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări