Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21468363
1
Perioada de actualizare
de la
19.08.2025 14:58
până la 04.09.2025 10:00
până la 04.09.2025 10:00
au rămas 14 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
04.09.2025 10:00
până la 09.09.2025 10:00
până la 09.09.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
6 480 000 MDL
Perioada clarificărilor:
19 aug 2025, 14:58 - 4 sept 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
4 sept 2025, 10:00 - 9 sept 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Lucrări de reparația capitală și întreținere a drumurilor publice din or.Anenii Noi și a satelor din componența Primăriei or.Anenii Noi etapaII
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6501, MOLDOVA, Anenii Noi, or.Anenii Noi, str.Suvorov,6
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
19 aug 2025, 14:58
Data ultimilor modificări
19 aug 2025, 19:15
Achizitii.md ID
21468363
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare etapa 2.signed.pdf
anunt_de_participare etapa 2.signed.pdf
tenderNotice
-
19.08.25 14:58
caiet de sarcini drumuri etapa 2.signed.pdf
caiet de sarcini drumuri etapa 2.signed.pdf
Specificaţie tehnică
-
19.08.25 14:58
Data:
19 aug 2025, 19:15
Subiectul întrebării:
Utilaje în dotare proprie
Întrebare:
Bună seara,
Rugăm autoritatea contractantă să se expună referitor la prevederea din pct. 10 al anunțului de participare – „Ofertantul economic trebuie să prezinte documente care atestă faptul că operatorul economic se află în posesia utilajelor, instalațiilor și/sau echipamentelor indicate de autoritatea contractantă, acestea fiind în dotare proprie, necesare îndeplinirii contractului” – având în vedere că această solicitare poate contraveni art. 7 și art. 22 alin. (6)–(7) din Legea nr. 131/2015.
Mulțumim!
Răspuns (20 aug 2025, 11:23):
Entitatea contractantă insistă asupra acestei prevederi:
- În vederea asigurării capacității reale de execuție: autoritatea contractantă trebuie să se convingă că operatorul economic dispune efectiv de dotărele necesare pentru a executa lucrările la standardele de calitate prevăzute.
- În vederea reducerei riscului de întârzieri: în lipsa unii confirmări că echipamentele sunt disponibile din start, există riscul că antreprenorul să întârze proiectul din cauza încherierei sau procurării ulterioare a hotelajului.
- În vederea transparenței și tratamentului egal: toți participanții sunt evaluați după aceleași criterii, iar solicitarea privind echipamentele este menită să asigure condiții uniforme de participare.
- În vederea conformității cu legislația tehnică și de siguranță: în anumite tipuri de lucrări, utilizarea unor echipamente omologate și verificate este obligatorie, iar primăria vrea să se asigure că aceste există și sunt disponibile imediat.
Primăria vrea dovezi clare că echipamentele se află în dotarea operatorului și sunt disponibile pentru acest contract. Este o măsură de precauție pentru a garanta execuția lucrărilor la timp și conform cerinților tehnice.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK