Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
20.08.2025 08:25
până la 21.08.2025 09:00
până la 21.08.2025 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la
21.08.2025 09:00
până la 28.08.2025 09:00
până la 28.08.2025 09:00
3
Licitaţie
de la
29.08.2025 09:00
până la 29.08.2025 15:19
până la 29.08.2025 15:19
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
174 895 MDL
Perioada clarificărilor:
20 aug 2025, 8:25 - 21 aug 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
21 aug 2025, 9:00 - 28 aug 2025, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Consumabile stomatologice
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vlaicu Pârcălab, nr. 17
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
20 aug 2025, 8:25
Data ultimilor modificări
20 aug 2025, 17:34
Achizitii.md ID
21468357
MTender ID
CPV
33140000-3 - Consumabile medicale
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 2 - Lotul nr. 2 Conuri de gutaperca conicitatea 0.2 nr. 20
Buget: 3850.0 MDL
Activ
Lotul nr. 4 - Lotul nr. 4 Conuri de gutaperca conicitatea 0.2 nr. 25
Buget: 3850.0 MDL
Activ
Lotul nr. 5 - Lotul nr. 5 Conuri de gutaperca conicitatea 0.2 nr. 30
Buget: 715.0 MDL
Activ
Lotul nr. 6 - Lotul nr. 6 Conuri de gutaperca conicitatea 0.2 nr. 35
Buget: 715.0 MDL
Activ
Activ
Activ
Lotul nr. 22 - Lotul nr. 22 Super files asortate
Buget: 3000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 32 - Lotul nr. 32 Pene anatomice dentare (interdentare)
Buget: 2800.0 MDL
Activ
Lotul nr. 33 - Lotul nr. 33 Praf pentru igienizare cu Air Flow
Buget: 2700.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.signed.pdf
anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
20.08.25 08:25
Data:
20 aug 2025, 17:34
Subiectul întrebării:
Solicitare extindere termen de livrare
Întrebare:
Având în vedere că termenul actual de livrare de 3 zile este insuficient pentru realizarea tuturor procedurilor necesare (inclusiv transport internațional, formalități vamale și livrarea internă), vă rugăm respectuos să analizați posibilitatea extinderii acestuia la 30 de zile calendaristice.
Extinderea termenului asigură concurență loială între ofertanți și protejează interesul public.
Răspuns (21 aug 2025, 07:38):
Bună ziua, Anunțul de participare prevede termenul de livrare 3 zile lucrătoare din data primirii comenzii, cerința stabilită de către autoritatea contractantă. Totodată, operatorul economic este obligat să prezinte Declarația privind existența stocurilor. Termenul de livrare nu va fi modificat.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK