1
Perioada de actualizare
de la 19.08.2025 09:54
până la 29.08.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.08.2025 11:00
până la 09.09.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 889 500 MDL
Perioada clarificărilor: 19 aug 2025, 9:54 - 29 aug 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 aug 2025, 11:00 - 9 sept 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

conform cerințelor caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
19 aug 2025, 9:41
Data ultimilor modificări
21 aug 2025, 9:04
Valoarea estimată (fără TVA)
889 500 MDL
Achizitii.md ID
21468144
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
22 sept 2025 09:54 - 24 nov 2025 09:54
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de proiectare pentru elaborarea proiectului de execuție pentru construcția Laboratorului de Cercetări și Încercări a Materialelor de Construcție CPV: 71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini laborator.docx
Documentele la ofertă
-
19.08.25 09:54
documentația standard lucrari proiectări.docx
Documentele la ofertă
-
19.08.25 09:54
duae proiectare laborator.doc
Documentele la ofertă
-
19.08.25 09:54
contract prestare servicii (tipizat).docx
Documentele la ofertă
-
19.08.25 09:54
anunț de participare modificat proiectare laborator.pdf anunț de participare modificat proiectare laborator.pdf
Documentele la ofertă
-
21.08.25 09:04

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CONSIL PRIM S.R.L.

Preţul ofertei: 1 111 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este inacceptabilă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări