1
Perioada de actualizare
de la 15.08.2025 08:55
până la 18.08.2025 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.08.2025 09:00
până la 21.08.2025 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 124 999 MDL
Perioada clarificărilor: 15 aug 2025, 8:55 - 18 aug 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 aug 2025, 9:00 - 21 aug 2025, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Publicitate

Reparația OMF s.Calmațui,r-ul Hîncești (Lucrări interioare)

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3400, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), mun.Hincesti, strada Mihalcea Hincu 151
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrei Trandafir
Telefonul de contact
67668825
Datele achizitiei
Data publicării
15 aug 2025, 8:55
Data ultimilor modificări
15 aug 2025, 17:02
Achizitii.md ID
21467064
CPV
50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare omf calmațui.doc
Documentele la ofertă
-Reparația OMF s.Calmațui,r-ul Hîncești (Lucrări interioare)
15.08.25 08:55
anunț de participare calmațui.signed.pdf anunț de participare calmațui.signed.pdf
Documentele la ofertă
-Reparația OMF s.Calmațui,r-ul Hîncești (Lucrări interioare)
15.08.25 08:55
Data:
15 aug 2025, 17:02
Subiectul întrebării:
cerinte
Întrebare:
Stimata AC, va rog sa va expuneti de ce la achiziti cu costuri mici ati impus niste criterii atit de riguroase pu eligibilitate...ISO.uri etc?
Răspuns (18 aug 2025, 08:34):
în baza Legii Achiziiții publice conform art 17. al.1. Datele de calificare ale operatorilor economici (1) Pentru constatarea datelor de calificare în cadrul procedurilor de achiziţie publică, operatorul economic va prezenta documentele eliberate de autorităţile competente stabilite de autoritatea contractantă în cadrul procedurilor de achiziţie publică. În funcţie de obiectul achiziției publice, în sensul art. 1, şi de tipul procedurii alese conform art. 46 alin. (1), autoritatea contractantă are obligaţia de a stabili pentru fiecare procedură în parte criteriile de calificare și selecție, precum şi documentele-suport, prevăzute de legislaţia în vigoare, necesare pentru a fi prezentate de către operatorii economici.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.