1
Perioada de actualizare
de la 14.08.2025 15:53
până la 15.08.2025 16:00
au rămas 11 ore
2
Propunerea ofertelor
de la 15.08.2025 16:00
până la 18.08.2025 16:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 486 MDL
Perioada clarificărilor: 14 aug 2025, 15:53 - 15 aug 2025, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 aug 2025, 16:00 - 18 aug 2025, 16:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Achiziționarea rechizitelor de birou pentru necesitățile CNPF (repetat)

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Marina Sușco
Telefonul de contact
+373 22859466
Datele achizitiei
Data publicării
14 aug 2025, 15:53
Data ultimilor modificări
14 aug 2025, 15:53
Achizitii.md ID
21466974
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
2. invitatia de participare.pdf 2. invitatia de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
14.08.25 15:53
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.