1
Perioada de actualizare
de la 14.08.2025 11:25
până la 19.08.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.08.2025 10:00
până la 26.08.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 352 815,90 MDL
Perioada clarificărilor: 14 aug 2025, 11:25 - 19 aug 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 aug 2025, 10:00 - 26 aug 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reutilarea centralei termice la IP Gimnaziul din s. Bucovăț, r-nul Strășeni.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD – 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MIHAI EMINESCU 28
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Emilia Harea
Telefonul de contact
0237-2-79-04
Datele achizitiei
Data publicării
14 aug 2025, 11:17
Data ultimilor modificări
14 aug 2025, 11:25
Valoarea estimată (fără TVA)
352 815,90 MDL
Achizitii.md ID
21466708
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD – 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MIHAI EMINESCU 28
Durata contractului
29 aug 2025 10:49 - 19 dec 2025 10:49
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reutilarea centralei termice la IP Gimnaziul din s. Bucovăț, r-nul Strășeni. CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
documentația standart_lucrari .docx
Documentele la ofertă
-
14.08.25 11:25
duae.docx
Documentele la ofertă
-
14.08.25 11:25
ct bucovat f1.rtf.pdf ct bucovat f1.rtf.pdf
Documentele la ofertă
-
14.08.25 11:25
1.1 caiet de sarcini (14).pdf 1.1 caiet de sarcini (14).pdf
Documentele la ofertă
-
14.08.25 11:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL AM SISTEME

Preţul ofertei: 349 689,31 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări