1
Perioada de actualizare
de la 13.08.2025 09:55
până la 25.08.2025 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.08.2025 09:00
până la 05.09.2025 09:00
3
Licitaţie
de la 08.09.2025 09:00
până la 08.09.2025 11:42
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 135 144 125,91 MDL
Perioada clarificărilor: 13 aug 2025, 9:55 - 25 aug 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 aug 2025, 9:00 - 5 sept 2025, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Publicitate
Publicitate

În scopul atribuirii contractelor subsecvente ca urmare a acordului-cadru
(nr. ocds...30646 din 14.01.2025) încheiat prin procedura de achiziție publică ocds-b3wdp1-MD-1718205130646 din 12.06.2024 privind încheierea acordului-cadru - Achiziționarea endoprotezelor pentru anii 2025-2027

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
13 aug 2025, 9:55
Data ultimilor modificări
13 aug 2025, 12:37
Achizitii.md ID
21466185
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
formularele pentru publicare.xlsx
Documentele la ofertă
-
13.08.25 09:55
lista de distibuție.xlsx
Documentele la ofertă
-
13.08.25 09:55
declarație.docx
Documentele la ofertă
-
13.08.25 09:55
model contract_subsecvent.docx
Documentele la ofertă
-
13.08.25 09:55
Lot nr. 17.1 Proteza totala de sold cu dubla mobilitate
Data:
13 aug 2025, 12:37
Subiectul întrebării:
Cantitatea componentelor
Întrebare:
Vă rugăm să verificați cantitatea componentelor din lot, cantitățile nu corespund - 210 tije, 170 cupe, 270 inserturi și 270 capuri femorale
Răspuns (15 aug 2025, 10:53):
Mulțumim pentru clarificarea depusă, cantitatea a fost stabilită conform necesarului prezentat de beneficiari, totodată, pentru unele poziții cantitățile au fost ajustate reieșind din cantitățile rămase necontractate în acord cadru. pentru a suplini cantitatea de cupe și tije, se va publica o nouă procedură de achiziție publică compatibile cu Proteza totală de sold achiziționată în contractul subsecvent.
Data:
15 aug 2025, 16:52
Subiectul întrebării:
În vederea asigurării concurenței: 24 de loturi de monopol!
Întrebare:
Cum poate fi justificată o procedură în care 39 de loturi sunt scoase la licitație, iar pentru 24 dintre acestea există doar un singur participant admis, dintre care 12 sunt de la aceeași companie? În aceste condiții, de ce nu se aplică anularea legală a loturilor, așa cum s-a făcut într-o procedură similară de acord cadru pentru dispozitive medicale, referitoare la 71 de loturi: Se anulează în temeiul art.71 alin.(1) lit.b) din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice, având în vedere că numărul de ofertanți/ candidați care întrunesc cerințele de calificare și selecție și care au prezentat oferte admisibile este mai mic de două oferte (în vederea asigurării concurenței) iar autoritatea nu a optat, conform prevederilor specifice, pentru continuarea procedurii de atribuire Această situație ridică întrebări serioase privind corectitudinea, transparența și respectarea legislației în vigoare, ceea ce necesită clarificări imediate din partea autorităților competente.
Răspuns (22 aug 2025, 14:13):
Mulțumim pentru clarificarea depusă, menționăm că autoritatea contractată a inițiat o procedură de achiziție publică prin licitație deschisă, cu aplicarea acordului cadru, la care au avut acces să depună ofertele mai mulți operatori economici. Totodată, în documentația de atribuire au fost indicate toate condițiile pentru încheierea acordului cadru, după cum urmează: Număr minim de ofertanți estimat: 3 În cazul în care numărul operatorilor economici care au îndeplinit criteriile de calificare şi selecţie şi care au prezentat oferte admisibile este mai mic decât numărul minim preconizat indicat în anunţul de participare, autoritatea contractantă are dreptul: a) fie de a anula procedura de atribuire pentru încheierea Acordului-cadru; b) fie de a continua procedura de atribuire pentru încheierea Acordului-cadru numai cu acel/acei operator/operatori economic/economici care îndeplineşte/îndeplinesc criteriile de calificare şi selecţie solicitate şi care a/au prezentat ofertă admisibilă.
Data:
22 aug 2025, 13:10
Subiectul întrebării:
Solicitam o clarificare concretă
Întrebare:
Stimați membri ai autorității contractante, Va rugăm frumos oferiți o clarificare concretă la problema ridicată mai sus. Întrebarea noastră viza în mod expres aplicarea art.71 alin.(1) lit.b) din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice, în condițiile în care la această procedură a fost admis un singur operator economic, fapt ce ar fi trebuit să conducă la anularea procedurii, exact așa cum s-a procedat anterior în cazul altui acord-cadru, ce viza 71 de loturi pentru dispozitive medicale. Prin urmare, solicităm respectuos: Să precizați motivul pentru care, în prezenta procedură, nu s-a aplicat dispoziția legală menționată, deși condițiile sunt similare; Să explicați cum se asigură în aceste condiții respectarea principiilor de concurență, tratament egal și transparență, prevăzute de legislația în vigoare; Să confirmați dacă există o derogare expresă sau o justificare documentată care permite autorității să continue procedura cu un singur ofertant admis. Considerăm că o astfel de clarificare este necesară pentru a elimina orice suspiciune de tratament preferențial sau aplicare selectivă a legislației, asigurând corectitudinea și legalitatea procedurii.
Răspuns (22 aug 2025, 14:14):
Mulțumim pentru clarificarea depusă, menționăm că autoritatea contractată a inițiat o procedură de achiziție publică prin licitație deschisă, cu aplicarea acordului cadru, la care au avut acces să depună ofertele mai mulți operatori economici. Totodată, în documentația de atribuire au fost indicate toate condițiile pentru încheierea acordului cadru, după cum urmează: Număr minim de ofertanți estimat: 3 În cazul în care numărul operatorilor economici care au îndeplinit criteriile de calificare şi selecţie şi care au prezentat oferte admisibile este mai mic decât numărul minim preconizat indicat în anunţul de participare, autoritatea contractantă are dreptul: a) fie de a anula procedura de atribuire pentru încheierea Acordului-cadru; b) fie de a continua procedura de atribuire pentru încheierea Acordului-cadru numai cu acel/acei operator/operatori economic/economici care îndeplineşte/îndeplinesc criteriile de calificare şi selecţie solicitate şi care a/au prezentat ofertă admisibilă.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.