1
Perioada de actualizare
de la 13.08.2025 13:03
până la 18.08.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.08.2025 11:00
până la 21.08.2025 11:00
3
Licitaţie
22.08.2025 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 411 056,80 MDL
Perioada clarificărilor: 13 aug 2025, 13:03 - 18 aug 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 aug 2025, 11:00 - 21 aug 2025, 11:00
Începutul licitației: 22 aug 2025, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

servicii de cantina in scopul alimentatiei copiilor din cadrul institutiilor de educatie timpurie sat Capriana r-l Straseni pentru lunile septembrie-decembrie 2025
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3712, MOLDOVA, Străşeni, s.Căpriana, s.CĂPRIANA
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Scutaru Ion
Telefonul de contact
069316726
Datele achizitiei
Data publicării
12 aug 2025, 16:37
Data ultimilor modificări
14 aug 2025, 12:53
Valoarea estimată (fără TVA)
411 056,80 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
8 221,14 MDL
Achizitii.md ID
21466078
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3712, MOLDOVA, Străşeni, s.Căpriana, s.CĂPRIANA
Durata contractului
1 sept 2025 12:59 - 30 dec 2025 12:59
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
servicii de cantina in scopul alimentatiei copiilor din cadrul institutiilor de educatie timpurie sat Capriana r-l Straseni pentru lunile septembrie-decembrie 2025 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 80.0
Unități de măsură: Om
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
1.2 duae (1).doc
Documentele la ofertă
-document standart
13.08.25 13:03
anunț de participare servicii 2025 (1).signed.pdf anunț de participare servicii 2025 (1).signed.pdf
Documentele la ofertă
-document standart
14.08.25 12:14
septembrie-decembrie.xls nou.xls
Documentele la ofertă
-documente standart
14.08.25 12:53
Documentele lotului
septembrie-decembrie.xls nou.xls
-document standart
14.08.25 12:53

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

UAB HANDELSHUS

Preţul ofertei: 411 056,80 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări