1
Perioada de actualizare
de la 12.08.2025 15:45
până la 22.08.2025 10:00
au rămas 7 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 22.08.2025 10:00
până la 01.09.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 6 462 041,49 MDL
Perioada clarificărilor: 12 aug 2025, 15:45 - 22 aug 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 aug 2025, 10:00 - 1 sept 2025, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Construcția acoperișului șarpant și termoizolarea blocurilor grădiniței de copii ,,Mărțișor” din orașul Șoldănești

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-7201, MOLDOVA, Şoldăneşti, or.Şoldăneşti, str. Păcii 8A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tinică Alexandru
Telefonul de contact
079001651
Datele achizitiei
Data publicării
12 aug 2025, 15:45
Data ultimilor modificări
13 aug 2025, 14:31
Achizitii.md ID
21466012
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
Data:
13 aug 2025, 14:31
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Bună ziua, stimată autoritate contractantă, În urma analizei anunțului de participare, la punctul 16, subpunctul 8 privind experiența similară, menționați: „Ofertantul trebuie să demonstreze că a finalizat în ultimii 5 ani (calculaţi până la data limită de depunere a ofertelor) un contract ce a avut ca obiect execuţia unor lucrări similare cu cele ce fac obiectul contractului ce urmează a fi atribuit, prezentând copia contractelor, copia proceselor-verbale de recepţie a lucrărilor executate.” Pentru a evita interpretări ulterioare și pentru a asigura conformitatea deplină cu prevederile Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, vă rugăm să reformulați cerința respectivă astfel încât aceasta să corespundă exact textului legal în vigoare, Pentru ca ulterior sa nu apara neclaritati solicitam sa corectati anuntul de participare adaugand pragul de acceptare al experientei similare propuse sa fie de cel putin 75% din valoarea ofertei
Răspuns (14 aug 2025, 14:13):
Art. 22 alin.(3) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice stabilește drepturile autorității contractante privind cerințele pentru verificarea capacităților tehnice al ofertanților în masura în care aceste informații sînt relevante. Pentru asigurarea principiului concurenței, pentru a nu stăvili sau a nu împiedica participarea la licitație a unui grup mai larg de ofertanți și posibilitatea de înaintare a mai multor oferte la licitație de către diverși agenți economici, Autoritatea contractantă stabileste principiile de reglementare a relaţiilor privind achiziţiile publice, art.7 al Legii nr.131/2015: b) transparenţa achiziţiilor publice; c) asigurarea concurenţei şi combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achiziţiilor publice; Astfel punctul 16, subpunctul 8, rămîne în vigoare fără schimbări.
Data:
13 aug 2025, 16:06
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Solicităm respectuos să modificați subpct.11 din anunț de participare (DECLARAŢIE PRIVIND EXPERIENŢA SIMILARĂ, Sau DECLARAŢIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LUCRĂRI EXECUTATE ÎN ULTIMUL AN DE ACTIVITATE). Conform art. 22 alin.(3) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice în cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de lucrări, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului, următoarele: 1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexa nr. 12 ); sau 2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexa nr. 13).
Răspuns (14 aug 2025, 14:19):
Art. 22 alin.(3) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice stabilește drepturile autorității contractante privind cerințele pentru verificarea capacităților tehnice al ofertanților în masura în care aceste informații sînt relevante. Pentru asigurarea principiului concurenței, pentru a nu stăvili sau a nu împiedica participarea la licitație a unui grup mai larg de ofertanți și posibilitatea de înaintare a mai multor oferte la licitație de către diverși agenți economici, Autoritatea contractantă stabileste principiile de reglementare a relaţiilor privind achiziţiile publice, art.7 al Legii nr.131/2015: b) transparenţa achiziţiilor publice; c) asigurarea concurenţei şi combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achiziţiilor publice; Astfel criteriile/cerintele din anuntul de participare rămîn în vigoare fără schimbări.
Data:
14 aug 2025, 15:34
Subiectul întrebării:
Concretizare
Întrebare:
Deci reiesind din raspunsul dvs o companie care va prezenta ca experienta similara un obiect executat de 1 000 000 lei in care aexecutat lucrari aproximtiv similare cu procedura data, va fi acceptata ?
Data:
14 aug 2025, 15:43
Subiectul întrebării:
Solicitare
Întrebare:
In primul rand publicati documentul care lipseste la setul de docunmentru care trebuie incarcate pe platforma, acesta fiind (Documente Standard). In acest documet standard la punctul 40 este clar mentionat principiile legii precum ca: Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de experienţă pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului: 1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13); sau 2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13). Solicitam sa respectati conditiile legislative pentru ca ulterior sa nu va treziti cu un raport de monitorizare pentru procedura data si sa fiti obligati sa anulti procedura.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.