Achiziţie publică
21465074
Serviciil de elaborare a documentației de proiect pentru ”Reparația capitală a aripii stângi a blocului spitalicesc din str.Costiujeni 5/1, or.Codru, mun.Chișinău
Statut
Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA
745 586 MDL
Perioada clarificărilor:
9 aug 2025, 17:22 - 15 aug 2025, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
15 aug 2025, 14:00 - 20 aug 2025, 17:00
Începutul licitației:
21 aug 2025, 15:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Serviciil de elaborare a documentației de proiect pentru ”Reparația capitală a aripii stângi a blocului spitalicesc din str.Costiujeni 5/1, or.Codru, mun.Chișinău
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bul.Ştefan Cel Mare 163
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
9 aug 2025, 17:16
Data ultimilor modificări
20 aug 2025, 17:00
Valoarea estimată (fără TVA)
745 586 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
7 455,86 MDL
Achizitii.md ID
21465074
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bul.Ştefan Cel Mare 163
Durata contractului
27 aug 2025 17:23 - 30 dec 2025 17:23
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Serviciil de elaborare a documentației de proiect pentru ”Reparația capitală a aripii stângi a blocului spitalicesc din str.Costiujeni 5/1, or.Codru, mun.Chișinău
CPV: 71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Fonduri insuficiente
Pe contul Dvs. nu sunt fonduri suficiente pentru a activa abonamentul. Supliniți contul, pentru a continua.
Configurarea abonamentelor
Abonați-vă la notificările zilnice pe email, conform categoriilor CPV și/sau IDNO selectate, pentru perioada:
Costul abonamentului este de 10 lei cu TVA pe lună.
Vezi Regulamentul
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participarre (1).signed.pdf
anunt de participarre (1).signed.pdf
tenderNotice
-
11.08.25 13:43
caietul de sarcini.doc
Istoricul documentului
-
caietul de sarcini.doc
ID: 8e7b9b82-34cc-4288-8bdd-abeeae984352
Documentele la ofertă
-
caietul de sarcini.doc
ID: 8e7b9b82-34cc-4288-8bdd-abeeae984352
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
12.08.25 12:32
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK