1
Perioada de actualizare
de la 12.08.2025 12:04
până la 16.08.2025 13:26
2
Propunerea ofertelor
de la 16.08.2025 13:26
până la 21.08.2025 13:26
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 7 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 aug 2025, 12:04 - 16 aug 2025, 13:26
Perioada de depunere a ofertelor: 16 aug 2025, 13:26 - 21 aug 2025, 13:26
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul.nr.12
Condimente in asortiment /gem/ceai
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4044, MOLDOVA, Călăraşi, or.Călăraşi, str.Bojole 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
ELENA OASERELE Elena
Telefonul de contact
069294765
Datele achizitiei
Data publicării
8 aug 2025, 15:42
Data ultimilor modificări
13 aug 2025, 14:58
Valoarea estimată (fără TVA)
7 000 MDL
Achizitii.md ID
21464984
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
4044, MOLDOVA, Călăraşi, or.Călăraşi, str.Bojole 2
Durata contractului
25 aug 2025 11:09 - 30 dec 2025 11:55
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Subiect: Solicitare executare garanție pentru ofertă – procedură de achiziție publică Stimată Doamnă / Stimate Domn, În calitate de Autoritate Contractantă, respectiv Consiliul Raional Călărași, vă adresăm prezenta solicitare privind executarea garanției pentru ofertă emisă de instituția dvs. în favoarea noastră, la solicitarea SRL „Provladina Construct”, în contextul participării acestui operator economic la procedura de achiziție publică având ca obiect: „Reabilitarea terenului sportiv”, inițiată conform anunțului de participare nr. [___] din [data], ID achiziție [___]. Potrivit documentelor procedurii, SRL „Provladina Construct” a fost desemnat câștigător prin decizia de atribuire nr. [___] din [data]. Ulterior, operatorul economic a refuzat să semneze contractul de achiziție, încălcând astfel prevederile art. 66 alin. (3) lit. a) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice și condițiile documentației de atribuire. Conform art. 67 alin. (1) lit. b) din aceeași lege, în cazul refuzului semnării contractului de către ofertantul desemnat câștigător, garanția pentru ofertă se reține de către autoritatea contractantă. În temeiul celor expuse și în baza contractului de garanție emis de Banca Comercială „MAIB” S.A., vă solicităm: 1. Executarea garanției pentru ofertă în cuantum de [sumă exactă, cifre și litere] MDL; 2. Reținerea sumei corespunzătoare din garanția emisă pentru SRL „Provladina Construct”; 3. Transferul integral al sumei în contul autorității contractante, cu următoarele date bancare: - Beneficiar: Consiliul Raional Călărași - Cod fiscal: [___] - IBAN: [___] - Banca: [___] - Cod SWIFT: [___] Vă rugăm să ne confirmați primirea prezentei solicitări și să efectuați transferul în termenul prevăzut în contractul de garanție și legislația aplicabilă. Atașăm prezentei, în copie: - Decizia de atribuire nr. [___] din [data]; - Dovada refuzului de semnare a contractului de către SRL „Provladina Construct”; - Copia garanției pentru ofertă emisă de Banca Comercială „MAIB” S.A.; - Alte documente justificative relevante. Vă mulțumim pentru promptitudinea cu care veți da curs prezentei solicitări. Cu respect, CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilogram
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae produse alimentare.doc
Documentele la ofertă
DUAE produse alimentare
12.08.25 12:04
ds la produse alimentare trim iii anul 2025.signed.pdf ds la produse alimentare trim iii anul 2025.signed.pdf
Documentele la ofertă
ds la produse alimentare trim III anul 2025.signed
12.08.25 12:04
Documentele lotului
anunt_de_participare_nou diverse produse alimentare anul.2025 (1).signed.pdf
-anunt_de_participare_nou diverse produse alimentare anul.2025 (1).signed.pdf
12.08.25 12:04
ds la produse alimentare trim iii anul 2025.signed.pdf
-ds la produse alimentare trim iii anul 2025.signed.pdf
12.08.25 12:04
duae produse alimentare.doc
-duae produse alimentare.doc
12.08.25 12:04

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Nobil Prest

Preţul ofertei: 5 213,33 MDL
Statut: în aşteptare
2
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 6 480,71 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări