1
Perioada de actualizare
de la 06.08.2025 11:14
până la 16.08.2025 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 16.08.2025 09:30
până la 27.08.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 312 260 MDL
Perioada clarificărilor: 6 aug 2025, 11:14 - 16 aug 2025, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 16 aug 2025, 9:30 - 27 aug 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Creșterea numărului de beneficiari ai serviciilor sociale, prin modernizările la sediul Primăriei din comuna Lăpușna, raionul Hîncești.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3431, MOLDOVA, Hînceşti, s.Lăpuşna, LAPUSNA
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Viktoriia Vyntuliak
Telefonul de contact
06797479772
Datele achizitiei
Data publicării
6 aug 2025, 10:16
Data ultimilor modificări
7 aug 2025, 7:59
Valoarea estimată (fără TVA)
2 312 260 MDL
Achizitii.md ID
21463817
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3431, MOLDOVA, Hînceşti, s.Lăpuşna, LAPUSNA
Durata contractului
29 aug 2025 11:12 - 31 dec 2025 11:12
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cladirea primariei CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului
duae_ro_primaria etapa ii.doc
-DUAE
6.08.25 11:14
formular 1 primaria.docx
--Lista cantitatilor de lucrari WORD
6.08.25 11:14
ds_lucrari.docx
-Documentatia standart
6.08.25 11:14

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Golban Trade

Preţul ofertei: 2 093 461,42 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Decizia grupului de lucru nr.06 din 01.08.2025
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

FCI "Capital" SRL

Preţul ofertei: 2 098 215,56 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Atractiv Invest

Preţul ofertei: 2 262 438,86 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Creșterea numărului de beneficiari ai serviciilor sociale, prin modernizările la sediul Primăriei din comuna Lăpușna, raionul Hîncești.
Data:
6 aug 2025, 20:34
Subiectul întrebării:
anunt de participare
Întrebare:
publicati anunțul de participare
Răspuns (7 aug 2025, 08:01):
Buna ziua! anunțul de participare este în sistem, multumesc mult!
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări