1
Perioada de actualizare
de la 05.08.2025 16:00
până la 11.08.2025 07:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.08.2025 07:00
până la 20.08.2025 07:00
3
Licitaţie
21.08.2025 12:23
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 15 000 MDL
Perioada clarificărilor: 5 aug 2025, 16:00 - 11 aug 2025, 7:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 aug 2025, 7:00 - 20 aug 2025, 7:00
Începutul licitației: 21 aug 2025, 12:23

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Reparația mașinei de spălare și dezinfecție endoscoape "Medivators ISA, Cantel" prin :
* Înlocuire Set Filtre pentru apa de microfiltrare, inclusiv lucrarile de inlocuire și ajustare;Condiții:
* Lucrările vor fi efectuate de un specialist instruit și autorizat ;* Ca rezultat al lucrărilor executate va fi emis un raport / act ce indică starea și funcționalitatea dispozitivului;*Termen de executare a lucrărilor - maxim 15 zile de la semnarea contractului;
* Piesa / piesele să fie compatibile cu masina de spălare și dezinfecție endoscoape "Medivators ISA, Cantel" Garanție:*Minim 6 luni pentru piesele montate;
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
5 aug 2025, 15:27
Data ultimilor modificări
7 aug 2025, 8:17
Valoarea estimată (fără TVA)
15 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
150 MDL
Achizitii.md ID
21463645
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
25 aug 2025 03:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
12. Servicii de reparație a mașinei de spălare și dezinfecție endoscoape "Medivators ISA, Cantel" prin înlocuire set filtre de apă CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
6. duae ( 26.11.20).doc
Documentele la ofertă
-
5.08.25 16:00
5. ds_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Criterii de evaluare
-
6.08.25 08:42

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DataControl SRL

Preţul ofertei: 12 700 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări