1
Perioada de actualizare
de la 05.08.2025 14:06
până la 13.08.2025 08:24
2
Propunerea ofertelor
de la 13.08.2025 08:24
până la 18.08.2025 08:22
3
Licitaţie
de la 19.08.2025 15:00
până la 19.08.2025 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 37 500 MDL
Perioada clarificărilor: 5 aug 2025, 14:06 - 13 aug 2025, 8:24
Perioada de depunere a ofertelor: 13 aug 2025, 8:24 - 18 aug 2025, 8:22
Începutul licitației: 19 aug 2025, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achiziționarea rechizitelor de birou
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Demian
Telefonul de contact
061115598
Datele achizitiei
Data publicării
5 aug 2025, 14:02
Data ultimilor modificări
12 aug 2025, 8:24
Valoarea estimată (fără TVA)
37 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
375 MDL
Achizitii.md ID
21463559
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 73
Durata contractului
18 aug 2025 14:06 - 31 dec 2025 14:06
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea rechizitelor de birou CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
declaraţie de eligibilitate.docx
Documentele la ofertă
Declarația de eligibilitate (model)
5.08.25 14:06
caiet sarcini_rechizite-2025, modificat.signed.pdf caiet sarcini_rechizite-2025, modificat.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
12.08.25 08:22
documentatie standard -modificat.signed.pdf documentatie standard -modificat.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația Standard - pdf
12.08.25 08:24
documentatie standard.docx
Documentele la ofertă
Documentația Standard - word
12.08.25 08:24

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Crafti Business SRL

Preţul ofertei: 16 784,20 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 26 297,46 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări