Selectaţi tipul procedurii
21463356
1
Perioada de actualizare
de la
11.08.2025 12:08
până la 25.08.2025 16:00
până la 25.08.2025 16:00
au rămas 8 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
25.08.2025 16:00
până la 25.09.2025 11:00
până la 25.09.2025 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
1 667 000 MDL
Perioada clarificărilor:
11 aug 2025, 12:08 - 25 aug 2025, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor:
25 aug 2025, 16:00 - 25 sept 2025, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Dezvoltarea unui Sistem Informatic de Management (MIS) integrat și personalizat pentru digitalizarea proceselor operaționale ale FGDSB
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, STEFAN CEL MARE, nr. 180, of. 1312
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
5 aug 2025, 10:08
Data ultimilor modificări
12 aug 2025, 10:51
Achizitii.md ID
21463356
MTender ID
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport cost - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Data:
12 aug 2025, 10:51
Subiectul întrebării:
Tehnologia Arhitecurii
Întrebare:
Stimați membri ai grupului de lucru,
Există cerințe privind tehnologiile utilizate în arhitectura software-ului?
Răspuns (12 aug 2025, 11:07):
Bună ziua, Nu există cerințe prestabilite privind tehnologiile utilizate în arhitectura software-ului. Alegerea tehnologiilor este la discreția dezvoltatorului, cu condiția ca soluția propusă să asigure funcționalitatea solicitată, securitatea, performanța și interoperabilitatea necesare.
Data:
13 aug 2025, 16:21
Subiectul întrebării:
Termenii de realizare
Întrebare:
Stimați membri ai grupului de lucru,
Care sunt termenii de realizare a proiectului, de la - pina la?
Răspuns (14 aug 2025, 08:31):
Bună ziua, Implementarea va începe după atribuirea și semnarea contractului, orientativ în octombrie 2025, și se va finaliza cel târziu la 30 noiembrie 2026. Implementarea poate fi realizată mai devreme, în funcție de capacitatea ofertantului, inclusiv etapizat pe module/submodule. După punerea în producție, va fi necesară asigurarea mentenanței și a suportului pentru aplicație. Costurile aferente mentenanței și suportului nu sunt incluse în valoarea ofertei din prezenta licitație, însă vor fi luate în considerare la evaluarea ofertei câștigătoare, conform prevederilor din caietul de sarcini.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK