1
Perioada de actualizare
de la 05.08.2025 09:54
până la 11.08.2025 12:00
au rămas 3 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 11.08.2025 12:00
până la 15.08.2025 12:00
3
Licitaţie
18.08.2025 15:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 791 000 MDL
Perioada clarificărilor: 5 aug 2025, 9:54 - 11 aug 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 aug 2025, 12:00 - 15 aug 2025, 12:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Servicii de consultanță pentru elaborare a caietului de sarcini (ToR) pentru dezvoltarea unui sistem informațional integrat al ODA

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Corina Rusu
Telefonul de contact
069877777
Datele achizitiei
Data publicării
5 aug 2025, 9:54
Data ultimilor modificări
7 aug 2025, 17:04
Achizitii.md ID
21463338
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
12. anexa nr 14.docx
Documentele la ofertă
-12. anexa nr 14.docx
5.08.25 09:54
14. f3.3_formularul_informativ_pers_jur.docx
Documentele la ofertă
-14. f3.3_formularul_informativ_pers_jur.docx
5.08.25 09:54
ds_servicii mentennață sistem informațional integrat.docx
Documentele la ofertă
-ds_servicii mentennață sistem informațional integrat.docx
5.08.25 09:54
5. anexa nr. 23.docx
Documentele la ofertă
-5. anexa nr. 23.docx
5.08.25 09:54
11. anexa nr. 12.docx
Documentele la ofertă
-11. anexa nr. 12.docx
5.08.25 09:54
anunt_de_participare_consultant sistem informational.signed.signed.pdf anunt_de_participare_consultant sistem informational.signed.signed.pdf
Documentele la ofertă
-anunt_de_participare_consultant sistem informational.signed.signed.pdf
5.08.25 09:54
1. duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-1. duae_ro_0.doc
5.08.25 09:54
4. anexa nr. 22.docx
Documentele la ofertă
-4. anexa nr. 22.docx
5.08.25 09:54
10. declarația privind beneficiarii finali.docx
Documentele la ofertă
-10. declarația privind beneficiarii finali.docx
5.08.25 09:54
2. anexa nr. 7.docx
Documentele la ofertă
-2. anexa nr. 7.docx
5.08.25 09:54
8. f3.5_declaraţie privind situaţia personală a operatorului economic.docx
Documentele la ofertă
-8. f3.5_declaraţie privind situaţia personală a operatorului economic.docx
5.08.25 09:54
9. f3.6_declataria privind conduita etica.docx
Documentele la ofertă
-9. f3.6_declataria privind conduita etica.docx
5.08.25 09:54
caiet_de_sarcini_tor_oda_4luni_.signed.signed.pdf caiet_de_sarcini_tor_oda_4luni_.signed.signed.pdf
Documentele la ofertă
-caiet_de_sarcini_tor_oda_4luni_.signed.signed.pdf
5.08.25 09:54
3. anexa nr. 8.docx
Documentele la ofertă
-3. anexa nr. 8.docx
5.08.25 09:54
Data:
7 aug 2025, 17:04
Subiectul întrebării:
Clarificare privind includerea în planul de achiziții
Întrebare:
În anunțul de participare la procedura menționată, la punctul 8 se declară: "Procedura a fost inclusă în planul de achiziții publice a autorității contractante: Da", cu referire la link-ul către planul de achiziții. Conform Hotărârii Guvernului nr. 870/2022, punctul 13, achizițiile publice "se realizează de către autoritatea/entitatea contractantă în baza planului anual/provizoriu de achiziții". Solicit clarificarea: - În ce secțiune specifică a planului de achiziții este inclusă această procedură? - Care este poziția exactă în planul de achiziții (numărul de ordine, pagina)?
Data:
7 aug 2025, 17:07
Subiectul întrebării:
Clarificare privind documentația anexată
Întrebare:
Am observat că în cadrul procedurii de achiziție este anexat documentul ”ds_servicii mentennață sistem informațional integrat ”. în textul acestui document este anexat anunțul de participare pentru o altă procedură de achiziții. Conform principiului transparenței prevăzut în Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, toate informațiile trebuie să fie corecte și relevante pentru procedura respectivă. Solicit clarificarea: - Este documentația anexată corectă pentru procedura curentă? - Dacă nu, vă rugăm să furnizați documentația corectă specifică procedurii de mentenanță.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.