Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21463338
1
Perioada de actualizare
de la
05.08.2025 09:54
până la 11.08.2025 12:00
până la 11.08.2025 12:00
au rămas 3 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
11.08.2025 12:00
până la 15.08.2025 12:00
până la 15.08.2025 12:00
3
Licitaţie
18.08.2025 15:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
791 000 MDL
Perioada clarificărilor:
5 aug 2025, 9:54 - 11 aug 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
11 aug 2025, 12:00 - 15 aug 2025, 12:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Servicii de consultanță pentru elaborare a caietului de sarcini (ToR) pentru dezvoltarea unui sistem informațional integrat al ODA
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
5 aug 2025, 9:54
Data ultimilor modificări
7 aug 2025, 17:04
Achizitii.md ID
21463338
MTender ID
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de consultanță în domeniul proiectării sistemelor informatice
Buget: 791000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
14. f3.3_formularul_informativ_pers_jur.docx
Documentele la ofertă
-14. f3.3_formularul_informativ_pers_jur.docx
5.08.25 09:54
ds_servicii mentennață sistem informațional integrat.docx
Documentele la ofertă
-ds_servicii mentennață sistem informațional integrat.docx
5.08.25 09:54
anunt_de_participare_consultant sistem informational.signed.signed.pdf
anunt_de_participare_consultant sistem informational.signed.signed.pdf
Documentele la ofertă
-anunt_de_participare_consultant sistem informational.signed.signed.pdf
5.08.25 09:54
10. declarația privind beneficiarii finali.docx
Documentele la ofertă
-10. declarația privind beneficiarii finali.docx
5.08.25 09:54
8. f3.5_declaraţie privind situaţia personală a operatorului economic.docx
Documentele la ofertă
-8. f3.5_declaraţie privind situaţia personală a operatorului economic.docx
5.08.25 09:54
9. f3.6_declataria privind conduita etica.docx
Documentele la ofertă
-9. f3.6_declataria privind conduita etica.docx
5.08.25 09:54
caiet_de_sarcini_tor_oda_4luni_.signed.signed.pdf
caiet_de_sarcini_tor_oda_4luni_.signed.signed.pdf
Documentele la ofertă
-caiet_de_sarcini_tor_oda_4luni_.signed.signed.pdf
5.08.25 09:54
Data:
7 aug 2025, 17:04
Subiectul întrebării:
Clarificare privind includerea în planul de achiziții
Întrebare:
În anunțul de participare la procedura menționată, la punctul 8 se declară: "Procedura a fost inclusă în planul de achiziții publice a autorității contractante: Da", cu referire la link-ul către planul de achiziții.
Conform Hotărârii Guvernului nr. 870/2022, punctul 13, achizițiile publice "se realizează de către autoritatea/entitatea contractantă în baza planului anual/provizoriu de achiziții".
Solicit clarificarea:
- În ce secțiune specifică a planului de achiziții este inclusă această procedură?
- Care este poziția exactă în planul de achiziții (numărul de ordine, pagina)?
Data:
7 aug 2025, 17:07
Subiectul întrebării:
Clarificare privind documentația anexată
Întrebare:
Am observat că în cadrul procedurii de achiziție este anexat documentul ”ds_servicii mentennață sistem informațional integrat ”. în textul acestui document este anexat anunțul de participare pentru o altă procedură de achiziții.
Conform principiului transparenței prevăzut în Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, toate informațiile trebuie să fie corecte și relevante pentru procedura respectivă.
Solicit clarificarea:
- Este documentația anexată corectă pentru procedura curentă?
- Dacă nu, vă rugăm să furnizați documentația corectă specifică procedurii de mentenanță.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK