Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 1 827 358,72 MDL
Perioada clarificărilor: 4 aug 2025, 13:45 - 14 aug 2025, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 aug 2025, 8:00 - 26 aug 2025, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

„Reparația străzii Ștefan cel Mare și Sfânt (drumul central de acces Condrița – Malcoci – parte a L461)”

Informația despre anulare
Motivul anulării
În temeiul art. 71 alin. 1 lit c.
Argumentare: Grupul de lucru pentru achiziții al primăriei Condrița, reieșind din situația creată și totodată și din Notificcarea ONDRL nr. Nr. 02-25/4137 din 09.10.2025, potrivit căreia lucrările trebuie executate și achitate integral din FNDRL în anul curent (2025), iar sistarea temporară a lucrărilor de construcție pe durata sezonului rece, precum și ori de câte ori condițiile meteorologice sunt nefavorabile (temperaturi sub limitele admise, precipitații, umiditate ridicată etc.), este obligatorie, în vederea respectării cerințelor tehnice privind calitatea și durabilitatea lucrărilor.
Grupul de Lucru pe achiziții a decis anularea procedurii de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1754301504788-PN-1754301504788 deoarece niciunul dintre ofertanţi nu a întrunit condiţiile de calificare prevăzute în documentaţia de atribuire, cât și termenul rămas (2 luni) nu le permite să respecte aceste condiții, iar ulterior APL va publica altă procedură de achiziție și va atribui contractul în anul bugetar 2026.
Data anulării
16 dec 2025, 12:08
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2083, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Condriţa, Condrița
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Chilian Galina
Telefonul de contact
022689789
Datele achizitiei
Data publicării
4 aug 2025, 13:45
Data ultimilor modificări
16 dec 2025, 12:08
Achizitii.md ID
21463008
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Data:
5 aug 2025, 11:14
Subiectul întrebării:
Achitare lucrărilor executate
Întrebare:
Vă rugăm să ne comunicați modul de achitare a lucrărilor executate: ce sumă este alocată pentru anul 2025 și ce sumă urmează a fi achitată în anul 2026?
Răspuns (5 aug 2025, 13:50):
Bună ziua! Achitările se vor face prin transfer în baza volumelor executate, recepționate, facturate și raportate la ONDRL. Tot bugetul acestui proiect atât partea de program, cât și contribuția primăriei este planificat pentru executarea lucrărilor și achitarea până la 31.12.2025.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.