Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
02.08.2025 04:22
până la 04.08.2025 18:06
până la 04.08.2025 18:06
au rămas 4 ore
2
Propunerea ofertelor
de la
04.08.2025 18:06
până la 08.08.2025 18:06
până la 08.08.2025 18:06
3
Licitaţie
11.08.2025 14:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
52 640 MDL
Perioada clarificărilor:
2 aug 2025, 4:22 - 4 aug 2025, 18:06
Perioada de depunere a ofertelor:
4 aug 2025, 18:06 - 8 aug 2025, 18:06
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Procurarea mobila pentru bucataria scolii
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4201, MOLDOVA, Ştefan Vodă, or.Ştefan Vodă, str. Stefan cel Mare nr.1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
2 aug 2025, 1:37
Data ultimilor modificări
4 aug 2025, 7:55
Achizitii.md ID
21462712
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Anexa 1-mobila.1.signed.pdf
Istoricul documentului
-
Anexa 1-mobila.1.signed.pdf
ID: 0feb79eb-cea3-4fbc-8d84-9a60cee638c9
tenderNotice
-
Anexa 1-mobila.signed.pdf
ID: 0feb79eb-cea3-4fbc-8d84-9a60cee638c9
tenderNotice
-
202508020354_Documentatia de calificare.pdf
ID: 0feb79eb-cea3-4fbc-8d84-9a60cee638c9
Documentele la ofertă
tenderNotice
Anunt de participare
3.08.25 18:06
Data:
4 aug 2025, 07:55
Subiectul întrebării:
Garanție comerciala
Întrebare:
Bună dimineața!
Ce aveți în vedere prin garanția comercială? Termenul de garantie pentru mobilierul solicitat trebuie să fie de 24 luni. Mulțumim
Răspuns (4 aug 2025, 09:06):
De exemplu
Data:
4 aug 2025, 09:17
Subiectul întrebării:
Garanție comerciala
Întrebare:
Bună dimineața! Ce aveți în vedere prin garanția comercială? Termenul de garantie pentru mobilierul solicitat trebuie să fie de 24 luni. Mulțumim.
Răspuns (4 aug 2025, 09:32):
Pentru un raspuns, va rugam sa sunat 069261824. Va vom oferi model de exemplu.
Data:
4 aug 2025, 09:45
Subiectul întrebării:
Pentru un raspuns, va rugam sa sunat 069261824. Va vom oferi model de exemplu.
Întrebare:
Dat fiind faptul că această procedură de achizitie este una publică, Vă rugăm să anexați modelul exemplu în SI RSAP. Mulțumim
Răspuns (4 aug 2025, 09:54):
Garanție comercială Către: IP Gimnaziul Rus „Dmitrie Cantemir” din raionul Ștefan Vodă Str. Ștefan cel Mare nr. 15, or. Ștefan Vodă, r-nul Ștefan Vodă IDNO: 1019620007158 De la: SRL xxxxxx Adresa xxxxxxxx IDNO: xxxxxxxx Data: 15 iulie 2025 Scrisoare de garanție Prin prezenta, SRL xxxxxxxxx, în calitate de furnizor, declarăm că produsele livrate în cadrul achiziției publice cu obiectul „xxxxxxxxxx”, în valoare totală de xxxxxxxx lei, beneficiază de garanție comercială după cum urmează: 1. Obiectul garanției Echipamentele electrice (congelator,plita electrica, fierbator electric) – 24 luni de la data livrării. Mobilierul școlar (mese, scaune) – 12 luni de la data livrării. Vesela furnizata(privind calitate) – 6 luni garantie împotriva defectelor de fabricație 2. Condițiile garanției Garanția acoperă defecte de fabricație, viciile ascunse și funcționarea necorespunzătoare în condiții normale de utilizare. În caz de defecțiuni în perioada de garanție, produsele vor fi reparate sau înlocuite gratuit în termen de maxim 15 zile lucrătoare de la primirea notificării. Transportul și alte costuri legate de remediere în perioada de garanție vor fi suportate de către furnizor. 3. Contact pentru reclamații în perioada de garanție Persoană responsabilă: ______________ Telefon: ____________________________ Email: _____________________________ Prezenta garanție este valabilă însoțită de copia facturii fiscale și a procesului-verbal de recepție. Cu respect, Semnătura și ștampila: ___________________ [Nume, funcție reprezentant legal] SRL xxxxxxx
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK