1
Perioada de actualizare
de la 01.08.2025 11:51
până la 11.08.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.08.2025 11:00
până la 22.08.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 18 533 320 MDL
Perioada clarificărilor: 1 aug 2025, 11:51 - 11 aug 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 aug 2025, 11:00 - 22 aug 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
1 aug 2025, 11:37
Data ultimilor modificări
4 aug 2025, 10:35
Valoarea estimată (fără TVA)
18 533 320 MDL
Achizitii.md ID
21462500
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
1 sept 2025 11:50 - 15 dec 2025 11:50
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de amenajare a straturilor bituminoase subțiri executate la rece de tip Slurry Seal pe drumul republican R3 Chişinău – Hînceşti – Cimişlia – Basarabeasca – frontiera cu Ucraina și R26 Bender-Căușeni-Cimișlia CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
documentația lucrari (1).docx
Documentele la ofertă
-
1.08.25 11:51
duae slurisyl r3 r26.doc
Documentele la ofertă
-
1.08.25 11:51
contract de antrepriză.docx
Documentele la ofertă
-
1.08.25 11:51
caiet de sarcini slarry seal r3 si r26.docx
Documentele la ofertă
-
1.08.25 11:51
5618.2025 circulara aap.pdf 5618.2025 circulara aap.pdf
Documentele la ofertă
-
1.08.25 12:24

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ROBRICONS

Preţul ofertei: 19 490 804,65 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al S.A. „Administrația Națională a Drumurilor”, nr.ocds-b3wdp1-MD-1754037496246 din 03.09.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr.ocds-b3wdp1-MD-1754037496246 din 22.08.2025, în vederea achiziționării ,,Lucrărilor de amenajare a straturilor bituminoase subțiri executate la rece de tip Slurry Seal pe drumul republican R3 Chişinău – Hînceşti – Cimişlia – Basarabeasca – frontiera cu Ucraina și R26 Bender-Căușeni-Cimișlia”, vă comunicăm următoarele: Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele minime de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire. Operatorul economic SRL ,,Robricons” a propus prețul de 19 490 804,65 (nouăsprezece milioane patru sute nouăzeci mii opt sute patru lei, 65 bani) lei fără TVA și 23 388 965,58 (douăzeci și trei milioane trei sute optzeci și opt mii nouă sute șaizeci și cinci lei, 58 bani) lei inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară, de asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări