Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21462094
1
Perioada de actualizare
de la
31.07.2025 15:01
până la 07.08.2025 11:17
până la 07.08.2025 11:17
2
Propunerea ofertelor
de la
07.08.2025 11:17
până la 14.08.2025 11:17
până la 14.08.2025 11:17
au rămas 3 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA
1 225 308,10 MDL
Perioada clarificărilor:
31 iul 2025, 15:01 - 7 aug 2025, 11:17
Perioada de depunere a ofertelor:
7 aug 2025, 11:17 - 14 aug 2025, 11:17
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Propunerea ofertelor
În anul 2024 au fost achiziționate lucrările de construcție a halei de producere, în cadrul proiectului „Servicii inovative ale Incubatorului de Afaceri Cimișlia pentru dezvoltarea noilor afaceri din regiune”. Lucrările pentru „ Alimentarea cu energie electricа” și „Semnalizare de incendiu” n-au fost incluse în proiectul tehnic inițial.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4101, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, bd. Ștefan cel Mare, 12
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
31 iul 2025, 15:01
Data ultimilor modificări
4 aug 2025, 11:28
Achizitii.md ID
21462094
MTender ID
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
01-21-i- si (cimislia) 18.09.24f1.pdf
01-21-i- si (cimislia) 18.09.24f1.pdf
Documentele la ofertă
-
31.07.25 15:01
anunt_de_participare_lucrari_hala (_1).signed.signed.pdf
anunt_de_participare_lucrari_hala (_1).signed.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
31.07.25 15:01
alimentarea cu energie electricа.pdf
alimentarea cu energie electricа.pdf
Documentele la ofertă
-
31.07.25 15:01
Data:
4 aug 2025, 11:28
Subiectul întrebării:
CS
Întrebare:
Buna ziua. In P1 din Lista 2-1-1(33-04-003-1-3) nu este clar ce cantitate de piloni este prevazuta, intrucat nu exista asa norma de resurse. Clarificati, va rog cantitatea pilonilor si normativul corect de montare.
Răspuns (5 aug 2025, 10:39):
Se montează un pilon conform normativului ( simbol ) 33-04-003-1
Data:
5 aug 2025, 10:25
Subiectul întrebării:
CS semnalizare
Întrebare:
In Cap.1 poz 3 la CS (10-08-002-02) sunt luate ca montare 59buc detectoare de fum, dar in Cap.2, poz.15, avem ca utilaj 65 buc. Care este cantitatea corecta? Indicati unde este necesar de rectificat.
Răspuns (5 aug 2025, 11:17):
Stimate operator economic,
Vă aducem la cunoștință că solicitările dvs. de clarificare a documentației de atribuire au fost solicitate după expirarea termenului prevăzut la art. 35 alin. (1) lit. b) din Legea privind achizițiile publice, respectiv termenul de 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
În conformitate cu art. 35 alin. (5) din aceeași lege, în situația în care solicitarea de clarificare nu este transmisă în termen, iar aceasta pune autoritatea contractantă în imposibilitatea de a respecta termenele prevăzute la alin. (4), autoritatea contractantă este în drept să nu răspundă.
Având în vedere că data limită de depunere a ofertelor este de 18.07.2025, solicitarea dvs. a fost transmisă cu depășirea termenului legal. În consecință, autoritatea contractantă nu este obligată să furnizeze clarificările solicitate.
Vă mulțumim pentru interesul manifestat și pentru participarea la procedura de atribuire.
Data:
5 aug 2025, 12:05
Subiectul întrebării:
CS
Întrebare:
Buna ziua. Solicitarea de clarificare a fost depusa in termenul prevazut adica pana la 5 august 11.00 (5 aug 2025, 10:25), . Acum suntem in luna august, data de 5 si nu cum mentionati D-voastra - "data limită de depunere a ofertelor este de 18.07.2025, solicitarea dvs. a fost transmisă cu depășirea termenului legal".
In consecinta autoritatea contractantă este obligată să furnizeze clarificările solicitate.
Răspuns (5 aug 2025, 13:54):
Buna ziua, conform art.35 , alin1. lit.3 (1) Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: c) 3 zile – în cazul procedurii de cerere a ofertelor de prețuri, astfel operatorul economic din data publicării anunțului și documentației termenul limita de solicitări de clarificări a fost pana la data de 03.07.2025 și conform alin.4 lit. d) o zi înainte de data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor, în cazul procedurii de cerere a ofertelor de prețuri., autoritatea contractanta trebuie să răspundă cu o zi înainte de depunerea ofertelor, astfel data fiind 04.08.2025. Nu cum menționași dvs. ca a fost depusă în termen solicitarea de clarificare. Autoritatea contractantă răspunde la orice întrebare din motivul că sistemul nu permite să treacă la etapa de propunere a ofertelor. Aceasta data a fost o eroare "data limită de depunere a ofertelor este de 18.07.2025”
Data:
5 aug 2025, 12:05
Subiectul întrebării:
CS semnalizare
Întrebare:
In Cap.1 poz 3 la CS (10-08-002-02) sunt luate ca montare 59buc detectoare de fum, dar in Cap.2, poz.15, avem ca utilaj 65 buc. Care este cantitatea corecta? Indicati unde este necesar de rectificat.
Răspuns (6 aug 2025, 13:46):
Elaborati devizul conform cantitatilor din Caietul de sarcini / Lista de cantitati Orice abateri de la norme vor fi revazute la etapa de implemnetare proiect.
Data:
5 aug 2025, 12:13
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Buna ziua, In AP p.8 sunt indicate valorile estimative ale serviciilor pentru doua tipuri de lucrari: "Alimentarea cu energie electrica"-141 626,49lei si "Semnalizarea de incendiu"- 1 083 681, 61, Conform calculelor estimative, sumele date nu corespund loturilor, ca fiind inversate. Asteptam clarificari pe subiectul dat. Multumim.
Răspuns (5 aug 2025, 13:57):
"Alimentarea cu energie electrica" suma estimativă este de 1 083 681, 61 și pentru Semnalizarea de incendiu" este de 141 626,49.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK