1
Perioada de actualizare
de la 29.07.2025 16:50
până la 08.08.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.08.2025 10:00
până la 02.09.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 10 726 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 29 iul 2025, 16:50 - 8 aug 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 aug 2025, 10:00 - 2 sept 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

conform Anunțului de participare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Jurist CNTS
Telefonul de contact
060198439
Datele achizitiei
Data publicării
29 iul 2025, 16:46
Data ultimilor modificări
5 aug 2025, 13:50
Valoarea estimată (fără TVA)
10 726 666,67 MDL
Achizitii.md ID
21461108
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Durata contractului
1 dec 2025 16:48 - 31 dec 2025 16:48
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Set unic de produse alimentare pentru donatorii de sânge și componente sanguine pentru anul 2026 CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 80000.0
Unități de măsură: Complet
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
29.07.25 16:50
anunt_de_participare modificat.semnat.pdf anunt_de_participare modificat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
5.08.25 13:50
documentatia standard modificat.semnat.pdf documentatia standard modificat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
5.08.25 13:50

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Quadrotech

Preţul ofertei: 7 920 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Moravix

Preţul ofertei: 10 726 666,67 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL Customagic

Preţul ofertei: 10 726 666,67 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări