Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
29.07.2025 15:12
până la 08.08.2025 17:00
până la 08.08.2025 17:00
au rămas 4 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
08.08.2025 17:00
până la 19.08.2025 09:00
până la 19.08.2025 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
7 711 863,64 MDL
Perioada clarificărilor:
29 iul 2025, 15:12 - 8 aug 2025, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor:
8 aug 2025, 17:00 - 19 aug 2025, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Construcţia reţelei de canalizare în satul Horodca , r-nul Ialoveni
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6817, MOLDOVA, Ialoveni, s.Horodca (r-l Ialoveni), s.Horodca
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
29 iul 2025, 15:12
Data ultimilor modificări
30 iul 2025, 15:36
Achizitii.md ID
21461039
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Construcţia reţelei de canalizare în satul Horodca , r-nul Ialoveni
Buget: 7711863.64 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini horodca satul europian (1).signed.signed.pdf
caiet de sarcini horodca satul europian (1).signed.signed.pdf
Specificaţie tehnică
-
29.07.25 15:12
anunț de participare s. horodca (3).signed.pdf
anunț de participare s. horodca (3).signed.pdf
Istoricul documentului
-
anunț de participare s. horodca (3).signed.pdf
anunț de participare s. horodca (3).signed.pdf
ID: 3102cfb2-c70a-4a62-adab-d33b0998c5ab
tenderNotice
-
anunț de participare s. horodca (2).signed.pdf
anunț de participare s. horodca (2).signed.pdf
ID: 3102cfb2-c70a-4a62-adab-d33b0998c5ab
tenderNotice
tenderNotice
-
30.07.25 15:36
Data:
29 iul 2025, 15:49
Subiectul întrebării:
Proiect
Întrebare:
Rugam sa incarcati pe platforma proiectul
Răspuns (30 iul 2025, 15:38):
Buna ziua, cerem scuze de greșeală anunțul de participare a fost redactat. Multumim pentru interesul acordat licitației noastre.
Data:
29 iul 2025, 15:51
Subiectul întrebării:
Termenul de executie
Întrebare:
Termenul de executie este 6 luni iar valabilitatea contractului va fi pina la 31.12.2025, licitatia va avea loc la 19.09.2025 deci contractul poate fi semnat cel mai curind pe data de 25.09.2025. In asa situatie mai ramin 3 luni pentru executie pina la 31.12.2025. Cum poate fi termenul de executie 3luni?
Răspuns (30 iul 2025, 15:39):
Buna ziua, cerem scuze de greșeală anunțul de participare a fost redactat. Multumim pentru interesul acordat licitației noastre.
Data:
29 iul 2025, 15:56
Subiectul întrebării:
Termen de executie
Întrebare:
Cum e posibil in 6 luni sa executam lucrarile si sa fie finisate pina la 31.12.2025? Pina 31.12.2025 au ramas 5 luni, dintre care licitatie e pe 19.08.2025, respectiv luna august nu o luam in calcul. Dvs solicitati 60 zile valabilitatea ofertei, plus eventuale contestatii,etc. Pina o sa aveti contractul semnat si inegistrat la Achizitii si Trezorerie, precis nu reusiti cu valabilitatea contractului 31.12.2025. Dar de lucru este mult si mai ales ca se merge spre perioada rece a anului. Respectiv rugam sa analizati inca o data si sa indicati termeni corecti si reali de valabilitate a contractului.
Răspuns (30 iul 2025, 15:40):
Buna ziua, cerem scuze de greșeală anunțul de participare a fost redactat. Contractul de finanțare este păna la data de 01.04.2026.
Data:
29 iul 2025, 15:56
Subiectul întrebării:
Experienta
Întrebare:
Se accepta doar experienta in lucrari de canalizare?
Răspuns (30 iul 2025, 15:43):
Vă informăm că lucrările nu au fost repartizate pe loturi. Prin urmare, vă rugăm să participați și la construcția stației de pompare și epurare cu experiența care o dețineți.
Data:
29 iul 2025, 15:59
Subiectul întrebării:
Garantia lucrarilor
Întrebare:
La punctul 17 dvs solicitati minim 5 ani garantie din momentul semnării procesului-verbal de recepție finală a lucrărilor, ceea ce nu este corect, deoarece receptia finala se face dupa expirarea termenului de garantie. Corect suna astfel "minim 5 ani garantie din momentul semnării procesului-verbal de recepție la terminarea lucrarilor". Modificati va rog
Răspuns (30 iul 2025, 15:44):
Bună ziua,ne cerem scuze pentru eroare – anunțul de participare a fost deja redactat.
Vă mulțumim pentru interesul acordat licitației organizate de noi.
Data:
30 iul 2025, 17:30
Subiectul întrebării:
statia de epurare
Întrebare:
Buna ziua. Solicitati sa prezentam fisa tehnica pentru statia de epurare. Respectiv solicitam sa publicati si dvs fisa tehnica pentru statia de epurare
Data:
30 iul 2025, 17:48
Subiectul întrebării:
Proiect
Întrebare:
Rugam sa incarcati pe platforma proiectul
Răspuns (1 aug 2025, 09:30):
Va informam ca proectul solicitat este elaborat integral in format A3 si contine planse de dimesiuni foarte mari,motiv pentru care nu avem posibilitatea tehnica de al incarca pe platforma
In acest context,va propunem sa va apropiati,de sediul Primariei pentru consultarea documentatiei,cu o coordonare prealabila la numarul de telefon 026840321.Va multumim pentru intelegere
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK