1
Perioada de actualizare
de la 29.07.2025 10:05
până la 09.08.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.08.2025 11:00
până la 14.08.2025 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 81 666,66 MDL
Perioada clarificărilor: 29 iul 2025, 10:05 - 9 aug 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 aug 2025, 11:00 - 14 aug 2025, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de extindere a termenului de garanţie pentru 3 (trei) servere HPE DL380 Gen10 24SFF CTO
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
29 iul 2025, 10:01
Data ultimilor modificări
29 iul 2025, 10:05
Valoarea estimată (fără TVA)
81 666,66 MDL
Achizitii.md ID
21460708
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 sept 2025 10:04 - 30 aug 2026 10:04
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de extindere a termenului de garanţie pentru 3 (trei) servere HPE DL380 Gen10 24SFF CTO CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
3. formularul duae r.doc
Criterii de eligibilitate
-
29.07.25 10:05
2. caiet de sarcini r.docx
Documentele la ofertă
-
29.07.25 10:05
1. anunt de participare r.doc
tenderNotice
-
29.07.25 10:05
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
29.07.25 10:05

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IT-LAB GRUP SRL

Preţul ofertei: 77 584 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

S&T Mold

Preţul ofertei: 92 800 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări