1
Perioada de actualizare
de la 29.07.2025 09:40
până la 08.08.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.08.2025 10:00
până la 11.08.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 343 140 MDL
Perioada clarificărilor: 29 iul 2025, 9:40 - 8 aug 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 aug 2025, 10:00 - 11 aug 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentarea copiilor din cadrul IP LT Universul pentru perioada septembrie-decembrie 2025.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3730, MOLDOVA, Străşeni, s.Scoreni, Republica Moldova,raionul Strășeni,satul Scoreni
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ala Staver
Telefonul de contact
068508175
Datele achizitiei
Data publicării
29 iul 2025, 9:35
Data ultimilor modificări
29 iul 2025, 9:40
Valoarea estimată (fără TVA)
343 140 MDL
Achizitii.md ID
21460682
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport cost - calitate
Adresa de livrare
3730, MOLDOVA, Străşeni, s.Scoreni, Republica Moldova,raionul Strășeni,satul Scoreni
Durata contractului
13 aug 2025 09:37 - 31 dec 2025 09:37
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Alimentatia copiilor CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Luna
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
documentația standart .docx
Documentele la ofertă
-
29.07.25 09:40
duae.doc
Documentele la ofertă
-
29.07.25 09:40
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

UAB HANDELSHUS

Preţul ofertei: 343 140 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări