1
Perioada de actualizare
de la 28.07.2025 16:30
până la 08.08.2025 13:55
2
Propunerea ofertelor
de la 08.08.2025 13:55
până la 11.08.2025 13:55
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 688 000 MDL
Perioada clarificărilor: 28 iul 2025, 16:30 - 8 aug 2025, 13:55
Perioada de depunere a ofertelor: 8 aug 2025, 13:55 - 11 aug 2025, 13:55
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentare a copiilor din cadrul IPLT „Mihai Eminescu” or Straseni pentru perioada septembrie – decembrie 2025
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
8001, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, Mihai Eminescu 187
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olga Rusu
Telefonul de contact
069529272
Datele achizitiei
Data publicării
28 iul 2025, 16:19
Data ultimilor modificări
6 aug 2025, 13:55
Valoarea estimată (fără TVA)
1 688 000 MDL
Achizitii.md ID
21460559
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
8001, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, Mihai Eminescu 187
Durata contractului
15 aug 2025 16:30 - 31 dec 2025 16:30
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentare a copiilor din cadrul IPLT „Mihai Eminescu” or Straseni pentru perioada septembrie – decembrie 2025 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
documentația standart liceul m.eminescu.docx
Documentele la ofertă
-
30.07.25 10:41
duae liceul m. eminescu.docx
Documentele la ofertă
-
6.08.25 13:55
anunț de participare servicii_2025.signed.pdf anunț de participare servicii_2025.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
6.08.25 13:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

UAB HANDELSHUS

Preţul ofertei: 1 688 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor de calificare solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări