Achiziţie publică
21460475
Lucrari de reparație curentă/reabilitare a str.Ștefan cel Mare și Sfint, comuna Bobeica, raionul Hîncești
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
4 165 765,83 MDL
Perioada clarificărilor:
28 iul 2025, 14:57 - 8 aug 2025, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
8 aug 2025, 15:00 - 18 aug 2025, 8:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lucrari de reparație curentă/reabilitare a str.Ștefan cel Mare și Sfint, comuna Bobeica, raionul Hîncești
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5311, MOLDOVA, Hînceşti, s.Bobeica, satul Bobeica, rnul Hincesti
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
28 iul 2025, 14:48
Data ultimilor modificări
28 iul 2025, 19:27
Valoarea estimată (fără TVA)
4 165 765,83 MDL
Achizitii.md ID
21460475
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5311, MOLDOVA, Hînceşti, s.Bobeica, satul Bobeica, rnul Hincesti
Durata contractului
26 aug 2025 08:00 - 9 iul 2026 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de reparație curentă/reabilitare a str.Ștefan cel Mare și Sfint, comuna Bobeica, raionul Hîncești
CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Fonduri insuficiente
Pe contul Dvs. nu sunt fonduri suficiente pentru a activa abonamentul. Supliniți contul, pentru a continua.
Configurarea abonamentelor
Abonați-vă la notificările zilnice pe email, conform categoriilor CPV și/sau IDNO selectate, pentru perioada:
Costul abonamentului este de 10 lei cu TVA pe lună.
Vezi Regulamentul
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini (4).signed.pdf
caiet de sarcini (4).signed.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
28.07.25 14:57
anunt de participare.signed.pdf
anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare
28.07.25 14:57
documentația standard_7bc647cf-0ed3-42e6-b7f3-d8662158a828.docx
Documentele la ofertă
documentatia standart
28.07.25 14:57
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK