1
Perioada de actualizare
de la 25.07.2025 15:25
până la 01.08.2025 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.08.2025 13:00
până la 11.08.2025 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 115 052,80 MDL
Perioada clarificărilor: 25 iul 2025, 15:25 - 1 aug 2025, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 aug 2025, 13:00 - 11 aug 2025, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentare a elevilor din IP Gimnaziul Romănești, raionul Strășeni pentru perioada 01.09.2025-31.10.2025
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3728, MOLDOVA, Străşeni, s.Romăneşti, s.Romanesti
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Costenco Lilia
Telefonul de contact
079346353
Datele achizitiei
Data publicării
25 iul 2025, 15:19
Data ultimilor modificări
25 iul 2025, 15:25
Valoarea estimată (fără TVA)
115 052,80 MDL
Achizitii.md ID
21459894
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
3728, MOLDOVA, Străşeni, s.Romăneşti, s.Romanesti
Durata contractului
1 sept 2025 15:22 - 31 dec 2025 15:22
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentare a elevilor din IP Gimnaziul Romănești, raionul Strășeni pentru perioada 01.09.2025-31.10.2025 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro (3).doc
Documentele la ofertă
-
25.07.25 15:25
ds_bunuri_servicii.docx
Documentele la ofertă
-
25.07.25 15:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

UAB HANDELSHUS

Preţul ofertei: 115 052,80 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Învingător
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări