Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
22.07.2025 11:33
până la 28.07.2025 08:00
până la 28.07.2025 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la
28.07.2025 08:00
până la 06.08.2025 09:00
până la 06.08.2025 09:00
3
Licitaţie
de la
07.08.2025 15:00
până la 07.08.2025 15:14
până la 07.08.2025 15:14
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
509 887,63 MDL
Perioada clarificărilor:
22 iul 2025, 11:33 - 28 iul 2025, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor:
28 iul 2025, 8:00 - 6 aug 2025, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Reparația unor porțiuni de drum s.Coșcalia,raionul Căușeni
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7720, MOLDOVA, Căuşeni, s.Coşcalia, Poleanicikin nr.89
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
22 iul 2025, 11:19
Data ultimilor modificări
12 aug 2025, 8:50
Achizitii.md ID
21458110
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Reparația unor porțiuni de
drum s.Coșcalia ,raionul Căușeni
Buget: 509887.63 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
202507221128_Caiet de sarcini Reparația unor porțiuni de drum Etapa I.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
22.07.25 11:33
Reparația unor porțiuni de
drum s.Coșcalia ,raionul Căușeni
Data:
22 iul 2025, 15:28
Subiectul întrebării:
Duae
Întrebare:
Publicat va rog Duae - ul !
Răspuns (23 iul 2025, 16:07):
A fost atasat DUAE 23.07.2025 15:24:04
Data:
28 iul 2025, 06:39
Subiectul întrebării:
Piatra sparta (Agregat grosier LA30 fr.16-32mm)
Întrebare:
Unde este fracția 16-32mm, - nu uitați că nu puteți face împănarea. Poate vă uitați în SNIP-uri și coduri practice.
Răspuns (28 iul 2025, 07:58):
Sunt incluse în deviz conform caiet de sarcini discifrat.
Data:
28 iul 2025, 06:52
Subiectul întrebării:
Tehnologia
Întrebare:
Executarea pozițiilor 5 și 10, așa cum le-ați descris, este ilogică, contraproductivă și incorectă din punct de vedere tehnic. Nivelarea platformei drumului cu autogrederul după ce straturile de nisip și piatră au fost deja așternute și (teoretic) finalizate, anulează compactarea și distruge structura rutieră proaspăt creată. Stimate domnule Primar,
Vă rugăm să ne oferiți clarificări cu privire la modul de executare a lucrărilor descrise în punctele 1–10 din deviz. Observăm următoarea secvență problematică:
În pozițiile 1 și 6, este menționată săpătura cu autogrederul, însă fără a se preciza clar scopul acestuia și fără legătură directă cu o lucrare de bază pentru amenajarea drumului. Rezultatul acestei intervenții fără transportarea, va ridica nivelul drumului cu 40 cm înălțime, fără o susținere tehnologică adecvată.
Ulterior, în pozițiile 2 și 7, acest strat este compactat.
În pozițiile 3 și 8, se prevede amenajarea unui strat de nisip, urmat apoi în pozițiile 4 și 9 de un strat de piatră.
Însă, în pozițiile 5 și 10, din nou este menționată intervenția cu autogrederul pe o platformă deja compactată cu volumul de la învelitoare și cu straturile rutiere executate, ceea ce ridică mari semne de întrebare: pentru ce se mai execută aceste lucrări, dacă drumul a fost deja amenajat și stratificat?
Menționăm că această succesiune nu respectă tehnologiile și etapele de execuție prevăzute în documentele normative ale Republicii Moldova, iar repetarea lucrărilor poate duce chiar la distrugerea stratului deja realizat.
Vă rugăm să ne lămuriți scopul real al pozițiilor 5 și 10, întrucât acestea par a compromite lucrarea deja finalizată și nu corespund unui flux logic și tehnologic corect.
Răspuns (28 iul 2025, 07:57):
Documentația de deviz a fost elaborată și verficată de specialiști în domeniu.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK