1
Perioada de actualizare
de la 21.07.2025 14:36
până la 31.07.2025 10:00
au rămas 2 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 31.07.2025 10:00
până la 04.08.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 8 163 705 MDL
Perioada clarificărilor: 21 iul 2025, 14:36 - 31 iul 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 31 iul 2025, 10:00 - 4 aug 2025, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Asigurarea accesului la infrastructură rutieră și pietonală de calitate în satul Mîndrești

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5825, MOLDOVA, Teleneşti, s.Mîndreşti, s Mindresti r Telenesti
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Angela Cebotari
Telefonul de contact
025844660
Datele achizitiei
Data publicării
21 iul 2025, 14:36
Data ultimilor modificări
28 iul 2025, 15:11
Achizitii.md ID
21457772
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
21.07.25 14:36
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
21.07.25 14:36
anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
-
26.07.25 09:56
mindresti sector 1a.3 f3.5.7.doc
Documentele la ofertă
-
28.07.25 15:11
Data:
28 iul 2025, 09:09
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
În caietul de sarcini pagina 10, are o altă numerotare a pozițiilor, vă rugăm să veniți cu clarificări.
Răspuns (28 iul 2025, 09:50):
Ne cerem scuze, am corectat
Data:
28 iul 2025, 10:53
Subiectul întrebării:
Termenul garanției lucrărilor - 5 ani
Întrebare:
Conform legii CUC Articolul 225, termenul de garanție la lotul 2, nu poate fi solicitat 5 ani, deoarece sunt lucrări de întreținere și totodată conform art.194 aceste lucrări nici nu se supun recepției. Garanția acestor lucrări poate fi maxim 1 an de zile.
Răspuns (28 iul 2025, 11:11):
Este o investiție de milioane de lei,bani publici, respectiv și lucrările trebuie să fie executate calitativ, iar calitatea reiese din stabilirea acestui termen
Data:
28 iul 2025, 14:41
Subiectul întrebării:
Răspuns (28 iul 2025, 11:11):
Întrebare:
Vă rugăm să vă bazați pe lege și pe normele în vigoare, nu pe considerente emoționale. Răspunsul oferit anterior nu are o fundamentare legală. Lucrările de întreținere nu pot fi justifcate ca lucrări de reparație capitala sau construcție nouă ca să solicitați 5 ani.
Răspuns (28 iul 2025, 15:18):
Lucrarile care sunt incluse in lotul 2 sunt de aceeasi categorie ca si in lotul nr. 1, respectiv, termenul de garantie este de 5 ani
Data:
28 iul 2025, 14:46
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Iarăși aveți greșeli în caietul de sarcini după corectare atrageți atenția pag.8-pag. 9 la nomerotarea pozițiilor se repetă și nu este clar dacă corect este mersul lucrărilor.
Răspuns (28 iul 2025, 15:17):
redactat
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.