Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21457772
1
Perioada de actualizare
de la
21.07.2025 14:36
până la 31.07.2025 10:00
până la 31.07.2025 10:00
au rămas 2 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
31.07.2025 10:00
până la 04.08.2025 10:00
până la 04.08.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
8 163 705 MDL
Perioada clarificărilor:
21 iul 2025, 14:36 - 31 iul 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
31 iul 2025, 10:00 - 4 aug 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Asigurarea accesului la infrastructură rutieră și pietonală de calitate în satul Mîndrești
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5825, MOLDOVA, Teleneşti, s.Mîndreşti, s Mindresti r Telenesti
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
21 iul 2025, 14:36
Data ultimilor modificări
28 iul 2025, 15:11
Achizitii.md ID
21457772
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
lucrări de întreținere periodica.pdf
lucrări de întreținere periodica.pdf
Documentele la ofertă
-
21.07.25 14:36
anunt de participare.docx
Istoricul documentului
-
anunt de participare.docx
ID: d10a98e4-c8a5-4d40-8f86-838114255347
Documentele la ofertă
-
anunt de participare.docx
ID: d10a98e4-c8a5-4d40-8f86-838114255347
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
26.07.25 09:56
mindresti sector 1a.3 f3.5.7.doc
Istoricul documentului
-
mindresti sector 1a.3 f3.5.7.doc
ID: 78e802d0-4103-4036-8426-4739395834eb
Documentele la ofertă
-
mindresti sector 1a.3 f3.5.7.doc
ID: 78e802d0-4103-4036-8426-4739395834eb
Documentele la ofertă
-
mindresti sector 1a.3 f3.5.7.doc
ID: 78e802d0-4103-4036-8426-4739395834eb
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
28.07.25 15:11
Data:
28 iul 2025, 09:09
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
În caietul de sarcini pagina 10, are o altă numerotare a pozițiilor, vă rugăm să veniți cu clarificări.
Răspuns (28 iul 2025, 09:50):
Ne cerem scuze, am corectat
Data:
28 iul 2025, 10:53
Subiectul întrebării:
Termenul garanției lucrărilor - 5 ani
Întrebare:
Conform legii CUC Articolul 225, termenul de garanție la lotul 2, nu poate fi solicitat 5 ani, deoarece sunt lucrări de întreținere și totodată conform art.194 aceste lucrări nici nu se supun recepției. Garanția acestor lucrări poate fi maxim 1 an de zile.
Răspuns (28 iul 2025, 11:11):
Este o investiție de milioane de lei,bani publici, respectiv și lucrările trebuie să fie executate calitativ, iar calitatea reiese din stabilirea acestui termen
Data:
28 iul 2025, 14:41
Subiectul întrebării:
Răspuns (28 iul 2025, 11:11):
Întrebare:
Vă rugăm să vă bazați pe lege și pe normele în vigoare, nu pe considerente emoționale. Răspunsul oferit anterior nu are o fundamentare legală. Lucrările de întreținere nu pot fi justifcate ca lucrări de reparație capitala sau construcție nouă ca să solicitați 5 ani.
Răspuns (28 iul 2025, 15:18):
Lucrarile care sunt incluse in lotul 2 sunt de aceeasi categorie ca si in lotul nr. 1, respectiv, termenul de garantie este de 5 ani
Data:
28 iul 2025, 14:46
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Iarăși aveți greșeli în caietul de sarcini după corectare atrageți atenția pag.8-pag. 9 la nomerotarea pozițiilor se repetă și nu este clar dacă corect este mersul lucrărilor.
Răspuns (28 iul 2025, 15:17):
redactat
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK