1
Perioada de actualizare
de la 18.07.2025 15:21
până la 23.07.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.07.2025 10:00
până la 30.07.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 236 313,57 MDL
Perioada clarificărilor: 18 iul 2025, 15:21 - 23 iul 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 iul 2025, 10:00 - 30 iul 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație după schimbarea țevilor de alimentare cu apă la blocul nr.1 și 2
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4404, MOLDOVA, Călăraşi, or.Călăraşi, Nicolae Testemiţanu, 59
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
BADAŞCĂ GHEORGHE
Telefonul de contact
068432411
Datele achizitiei
Data publicării
18 iul 2025, 14:53
Data ultimilor modificări
18 iul 2025, 16:14
Valoarea estimată (fără TVA)
236 313,57 MDL
Achizitii.md ID
21457187
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
4404, MOLDOVA, Călăraşi, or.Călăraşi, Nicolae Testemiţanu, 59
Durata contractului
1 aug 2025 15:18 - 31 dec 2025 15:20
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație după schimbarea țevilor de alimentare cu apă la blocul nr.1 și 2 CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae .semnat.pdf duae .semnat.pdf
Criterii de evaluare
-duae .semnat.pdf
18.07.25 15:21
anunt de participare.docx
tenderNotice
-anunt de participare.docx
18.07.25 15:21
duae.doc
Criterii de evaluare
-duae.doc
18.07.25 15:21
anunt de participare.semnat.pdf anunt de participare.semnat.pdf
tenderNotice
-anunt de participare.semnat.pdf
18.07.25 15:21
documentatie standard_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-documentatie standard_lucrari.docx
18.07.25 15:21
documentatie standard_lucrari.semnat.pdf documentatie standard_lucrari.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-documentatie standard_lucrari.semnat.pdf
18.07.25 15:21
formular desfasurat lotul 1.pdf formular desfasurat lotul 1.pdf
Documentele la ofertă
-formular desfasurat lotul 1.pdf
18.07.25 15:39
formular caiet de sarcini lotul 1.pdf formular caiet de sarcini lotul 1.pdf
Documentele la ofertă
-formular caiet de sarcini lotul 1.pdf
18.07.25 15:39
deviz lotul 2.pdf deviz lotul 2.pdf
Documentele la ofertă
-deviz lotul 2.pdf
18.07.25 15:39

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Provladina Construct

Preţul ofertei: 230 670,87 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Pretul propus a fost acceptat de grupul de lucru
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări