1
Perioada de actualizare
de la 18.07.2025 11:04
până la 03.08.2025 10:00
au rămas 14 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 03.08.2025 10:00
până la 25.08.2025 10:00
3
Licitaţie
26.08.2025 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 6 842 835 MDL
Perioada clarificărilor: 18 iul 2025, 11:04 - 3 aug 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 aug 2025, 10:00 - 25 aug 2025, 10:00
Începutul licitației: 26 aug 2025, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform Caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chişinău, Piaţa Marii Adunări Naţionale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eugeniu Abașev
Telefonul de contact
(022)27-74-76
Datele achizitiei
Data publicării
18 iul 2025, 10:55
Data ultimilor modificări
18 iul 2025, 13:13
Valoarea estimată (fără TVA)
6 842 835 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
6 842,84 MDL
Achizitii.md ID
21456956
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chişinău, Piaţa Marii Adunări Naţionale, 1
Durata contractului
7 sept 2025 03:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Set pentru cantina cu 6 locuri CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 544.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Set pentru cantina cu 4 locuri, masă acoperită cu plastic HPL CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 86.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
3. Set pentru cantină TIP 9 cu 6 locuri CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 156.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Masă pentru 4 persoane cu blat din material compozit tip Rockboard CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 187.0
Unități de măsură: Bucata
5)
Denumirea
Masă RINGSTED Ø100 negru frasin CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 56.0
Unități de măsură: Bucata
6)
Denumirea
Masă Bar/Break Vegas CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 48.0
Unități de măsură: Bucata
7)
Denumirea
Mese-bar pentru sală 600*1050 CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 133.0
Unități de măsură: Bucata
8)
Denumirea
Scaun individual cu șezut și spătar din PP CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 1022.0
Unități de măsură: Bucata
9)
Denumirea
Scaun Marco CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 304.0
Unități de măsură: Bucata
10)
Denumirea
Scaun CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 40.0
Unități de măsură: Bucata
11)
Denumirea
Scaun pliabil VOEL, catifea gri închis CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 884.0
Unități de măsură: Bucata
12)
Denumirea
Taburet CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 178.0
Unități de măsură: Bucata
13)
Denumirea
Scaun de birou ISO CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 862.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-
18.07.25 11:04
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-
18.07.25 11:04
Seturi de mese și scaune
Data:
18 iul 2025, 17:49
Subiectul întrebării:
Autoritate
Întrebare:
Stimate autoritate contractantă, Dorim să vă atragem atenția că includerea în documentația de atribuire a cerinței privind cifra de afaceri medie anuală în cuantum de 150% din valoarea estimată a contractului reprezintă o încălcare clară a prevederilor Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice. Conform art. 20 alin. (6) din Legea 131/2015, „cerințele minime de calificare urmează să fie justificate, proporționale și direct legate de obiectul contractului de achiziții publice”. De asemenea, potrivit alineatului (7) din același articol, „cerințele excesive sau nejustificate care au ca efect restrângerea concurenței sunt interzise”. Considerăm că cerința privind cifra de afaceri de 150% din valoarea contractului este neproporțională și are drept consecință limitarea accesului operatorilor economici, mai ales a întreprinderilor mici și mijlocii, încălcând astfel principiile concurenței și tratamentului egal, și reflectă o abordare care favorizează discreționar anumiți operatori, în detrimentul unui proces de achiziție corect și echitabil. Solicităm eliminarea imediată a acestei cerințe din documentația standard și revizuirea documentației de atribuire, în conformitate cu prevederile legale în vigoare. În caz contrar, ne rezervăm dreptul legal de a înainta contestație către ANSC, în temeiul art. 71 și art. 74 din Legea 131/2015, privind protejarea dreptului de participare la procedurile de achiziții publice în condiții echitabile și nediscriminatorii. Cu respect, Succese!
Seturi de mese și scaune
Data:
18 iul 2025, 18:10
Subiectul întrebării:
Specificatii
Întrebare:
Vă aducem la cunoștință următoarele observații referitoare la documentația de atribuire: Interzicerea totală a ofertelor alternative este nejustificată și limitativă. Astfel de oferte, care pot include produse de calitate superioară și la prețuri mai avantajoase, trebuie să fie acceptate în spiritul asigurării unei competiții reale și eficiente, conform articolului 7 alin. (3) și (4) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, care prevede obligația autorităților contractante de a urmări obținerea celui mai bun raport calitate-preț și utilizarea eficientă a fondurilor publice. Specificațiile tehnice trebuie formulate în mod aproximativ, pentru a permite participarea unui număr cât mai mare de operatori economici capabili să ofere produse echivalente, funcționale și performante, în conformitate cu prevederile articolului 37 alin. (2) din Legea nr. 131/2015, care impune ca specificațiile tehnice să nu conducă la restrângerea nejustificată a concurenței. De exemplu: Set pentru cantină cu 6 locuri Dimensiuni: • Lungime: 1400 – 1600 mm • Lățime: 600 – 800 mm • Înălțime: 650 – 850 mm Cât timp Ministerul Educației și Cercetării este o instituție publică, nu este admisibilă impunerea unor parametri tehnici rigizi și restricționări arbitrare privind caracteristicile produselor, întrucât aceasta ar încălca principiile prevăzute de articolul 7 alin. (2) – respectiv, principiul tratamentului egal, nediscriminării și transparenței în procedurile de achiziții publice. În caz contrar, ne rezervăm dreptul să sesizăm Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor (ANSC), pentru încălcarea principiilor legale privind concurența și tratamentul egal în cadrul procedurilor de achiziții publice, conform articolelor 71 și 74 din Legea nr. 131/2015. Vă solicităm să revizuiți documentația de atribuire pentru a elimina aceste bariere nejustificate și a asigura o procedură transparentă și echitabilă.
Subiectul întrebării
Întrebare
Clarificări