1
Perioada de actualizare
de la 16.07.2025 13:37
până la 28.07.2025 13:00
au rămas 11 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 28.07.2025 13:00
până la 11.08.2025 13:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 392 013,16 MDL
Perioada clarificărilor: 16 iul 2025, 13:37 - 28 iul 2025, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 iul 2025, 13:00 - 11 aug 2025, 13:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Echipament (Inventar sportiv) pentru realizarea proiectului de amenajare a complexului sportiv si de imbunatatire a sanatatii cu montarea acestuia,
realizat in cadrul Programului Național „Satul European” /ediția II, 2024/

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3821, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, с.Ферапонтьевка, s. Ferapontievca str. Gagarina 69
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Odnostalco
Telefonul de contact
079139914
Datele achizitiei
Data publicării
16 iul 2025, 13:37
Data ultimilor modificări
16 iul 2025, 17:07
Achizitii.md ID
21455673
CPV
37400000-2 - Спортивные товары и оборудование
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Costul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
ds bunuri.signed.pdf ds bunuri.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
16.07.25 13:37
ds bunuri.docx
Documentele la ofertă
-
16.07.25 13:37
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
16.07.25 13:37
anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
-
16.07.25 13:37
4 duae_ro bunuri.doc
Documentele la ofertă
-
16.07.25 13:37
Data:
16 iul 2025, 17:07
Subiectul întrebării:
Solicităm separarea pe mai multe Loturi.
Întrebare:
Stimată autoritate contractantă, În urma analizări documentului ,,caiet de sarcini'' - am identificat bunuri care fac parte din alte categori. Solicităm respectuos divizarea în achiziției în mai multe loturi - pentru a oferi posibilitatea a mai multor operatori economici de a participa și nu a încălca Art. 7 lit.b - lit. c din LP 131/2015 - și a trata operatori economici conform Art. 7 lit. h din LP 131/2015. Deasemenea - în părerea noastă considerăm divizarea pe loturi după criteri de activitate, și anume Lot 1 - poziția 1, 2, 3, 4, 5, 8 din caiet de sarcini. Lot 2 - 6, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 din caiet de sarcini. Lot 3 - 7, 17 din caiet de sarcini. Lot 4 - 25 din caiet de sarcini. Vă mulțumim anticipat pentru răspunsul dumneavoastră.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.