1
Perioada de actualizare
de la 16.07.2025 10:54
până la 24.07.2025 08:23
2
Propunerea ofertelor
de la 24.07.2025 08:23
până la 31.07.2025 07:23
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 500 000,47 MDL
Perioada clarificărilor: 16 iul 2025, 10:54 - 24 iul 2025, 8:23
Perioada de depunere a ofertelor: 24 iul 2025, 8:23 - 31 iul 2025, 7:23
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Amenajarea terenurilor de joacă pentru copii str. Sihastrului 90 și str. Schinoasa Deal 7 din or. Codru, mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sclearova Alina
Telefonul de contact
022793932
Datele achizitiei
Data publicării
16 iul 2025, 10:48
Data ultimilor modificări
22 iul 2025, 8:23
Valoarea estimată (fără TVA)
500 000,47 MDL
Achizitii.md ID
21455503
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Durata contractului
1 aug 2025 10:54 - 31 dec 2025 10:54
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Amenajarea terenurilor de joacă pentru copii str. Sihastrului 90 și str. Schinoasa Deal 7 din or. Codru, mun. Chișinău CPV: 45111291-4 - Lucrări de amenajare a terenului
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard.terenjoac.doc
Documentele la ofertă
-documentatia standard
16.07.25 10:54
duae.terenuri de joacă.doc
Documentele la ofertă
-duae
16.07.25 10:54
rechizite oferta.pdf rechizite oferta.pdf
Documentele la ofertă
-rechizite
22.07.25 08:23

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Trio Construct SRL

Preţul ofertei: 433 333 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Amenajarea terenurilor de joacă pentru copii str. Sihastrului 90 și str. Schinoasa Deal 7 din or. Codru, mun. Chișinău
Data:
21 iul 2025, 19:52
Subiectul întrebării:
GARANTIA PU OFERTA
Întrebare:
DORIM SA CONCRETIZAM INCA O DATA REFERITOR LA GARANTIA PU OFERTA , ESTE INDICAT CA ESTE POSIBIL DE TRANSFERAT LA CONTUL AC, DAR NU SUNT INDICATE RECHIZITELE, VA RUGAM SA INDICATI RECHIZITELE PENTRU TRANSFERUL GARANTIEI PU OFERTA VA MULTUMIM
Răspuns (22 iul 2025, 08:28):
Bună ziua, vă mulțumim pentru precizări A fost atașat formularul cu rechizite bancare, pentru a putea depune garanția pentru ofertă.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări