1
Perioada de actualizare
de la 16.07.2025 08:10
până la 21.07.2025 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.07.2025 16:00
până la 02.08.2025 16:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 999 999,78 MDL
Perioada clarificărilor: 16 iul 2025, 8:10 - 21 iul 2025, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 iul 2025, 16:00 - 2 aug 2025, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrarile de reabilitare a sălii de sport a școlii sportive presupune repararea pereților, a tavanului, reparația capitală a pardoselei, hidroizolarea fundației și pereului, conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, Alexandru cel Bun, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ludmila RUSSU
Telefonul de contact
069134168
Datele achizitiei
Data publicării
16 iul 2025, 7:48
Data ultimilor modificări
16 iul 2025, 12:11
Valoarea estimată (fără TVA)
999 999,78 MDL
Achizitii.md ID
21455305
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, Alexandru cel Bun, 33
Durata contractului
11 aug 2025 08:00 - 30 dec 2025 08:08
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
LUCRARI DE REABILITARE A SĂLII DE SPORT A ȘCOLII SPORTIVE RAIONALE PENTRU COPII ȘI TINERET CPV: 45212290-5 - Lucrări de reparaţie şi de întreţinere a complexelor sportive
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Paduret Alexandru

Preţul ofertei: 832 161 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde tuturor criteriilor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări