Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
15.07.2025 15:17
până la 25.07.2025 12:00
până la 25.07.2025 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la
25.07.2025 12:00
până la 01.08.2025 10:00
până la 01.08.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 094 431,67 MDL
Perioada clarificărilor:
15 iul 2025, 15:17 - 25 iul 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
25 iul 2025, 12:00 - 1 aug 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Achiziționarea mobilei pentru blocul alimentar
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, Independentei nr.1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
15 iul 2025, 14:49
Data ultimilor modificări
23 iul 2025, 11:55
Achizitii.md ID
21454665
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lotul nr.1 – Set de masă pentru 6 persoane cu băncuță-laviță
Buget: 108090.0 MDL
Activ
Lotul nr. 3 - Lotul 3 – Set de masă cu 2 bănci pentru 6 persoane (LT „B.P.Hașdeu”)
Buget: 29866.67 MDL
Activ
Lotul nr. 4 - Lotul 4 – Set de masă cu 6 scaune (LT ”L.Blaga”)
Buget: 208333.33 MDL
Activ
Lotul nr. 5 - Lotul 5 – Set de masă cu 2 bănci pentru 6 persoane (LT ”M. Lomonosov„)
Buget: 50166.67 MDL
Activ
Lotul nr. 6 - Lotul 6 – Scaun pentru cantină (LT ”M.Gorki”)
Buget: 20000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 8 - Lotul 8 – Masă cu scaune pentru cantină (LT ”G.Coșbuc”)
Buget: 101050.0 MDL
Activ
Lotul nr. 9 - Lotul 9 – Set (1 masă, 2 bănci) pentru cantină: masa reglabilă și banca reglabilă (LT ”V.Maiakovski”)
Buget: 89166.67 MDL
Activ
Lotul nr. 11 - Lotul 11 – Set (1 masă, 2 bănci) pentru cantina: masa reglabila si banca reglabila (LT ”A.Pușkin”)
Buget: 48750.0 MDL
Activ
Lotul nr. 12 - Lotul 12 – Bancă pentru 2 elevi (LT ”A.Pușkin”)
Buget: 16500.0 MDL
Activ
Lotul nr. 13 - Lotul 13 – Set (1 masă, 2 bănci) pentru cantina: masa reglabila si banca reglabila (LT ”V.Alecsandri”)
Buget: 167916.67 MDL
Activ
Lotul nr. 14 - Lotul 14 – Set (1 masă, 2 bănci) pentru cantina: masa reglabila si banca reglabila (Gimnaziul nr.2)
Buget: 67833.33 MDL
Activ
Lotul nr. 15 - Lotul 15 – Set (1 masă, 2 bănci) pentru cantina: masa reglabila si banca reglabila (Gimnaziul nr.6)
Buget: 34166.67 MDL
Activ
Lotul nr. 16 - Lotul 16 – Set (1 masă, 2 bănci) pentru cantina: masa reglabila si banca reglabila (Gimnaziul nr.7)
Buget: 57066.66 MDL
Activ
Lotul nr. 17 - Lotul 17 – Set pentru cantină – Masă cu scaun reglabil 4 locuri (Gimnaziul nr.9)
Buget: 16500.0 MDL
Activ
Lotul nr. 18 - Lotul 18 – Masă pentru cantină dreptunghiulară acoperită cu plastic cu 6 locuri (Gimnaziul ”A.I.Cuza”)
Buget: 2900.0 MDL
Activ
Activ
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard- Mobilă bloc alimentar a.2025.semnat
Documentele la ofertă
Doc.standard
15.07.25 15:17
documentatia standard- Mobilă bloc alimentar a.2025
Documentele la ofertă
formulare, specificații tehnice și de preț, contract-model
15.07.25 15:17
Plan anual modificat DÎTS 2025 Mobilă.semnat
Documentele la ofertă
plan anual modificat
15.07.25 15:17
Anunt de participare - mobilier pentru bloc alimentar.semnat
Documentele la ofertă
Anunt de participare
15.07.25 15:17
documentatia standard- Mobilă bloc alimentar a.2025 MODIFICATĂ.semnat
Documentele la ofertă
Doc. standard MODIFICATĂ
23.07.25 11:25
Anunț de participare modificat - Mobilă bloc alimentar.semnat
Documentele la ofertă
Anunț de participare MODIFICAT
23.07.25 11:25
documentatia standard- Mobilă bloc alimentar a.2025 MODIFICATĂ
Documentele la ofertă
Doc. standard MODIFICATĂ WORD
23.07.25 11:25
Data:
21 iul 2025, 16:18
Subiectul întrebării:
Termenii si conditiile de livrare
Întrebare:
Bună ziua, solicităm administrației Primăriei orașului Bălți să majoreze termenul de livrare pentru această licitație la 45 de zile. Ultima zi pentru depunerea ofertelor este 31.07.2025, iar livrarea trebuie efectuată până la 25.08.2025. Examinarea ofertelor, semnarea contractului, producerea și livrarea mobilierului în condițiile licitației este de 15 zile lucrătoare, ceea ce nu este posibil din punct de vedere al timpului.
Răspuns (23 iul 2025, 11:31):
MODIFICARE - Termenul de livrare - 30 de zile, după înregistrarea contractului la MF-TR Nord.
Anunțul de participare și Documentația standard MODIFICATE (Specificația de preț, contract-model modificate) sînt anexate.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK