1
Perioada de actualizare
de la 11.07.2025 15:17
până la 21.07.2025 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.07.2025 17:00
până la 31.07.2025 17:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 3 292 944,31 MDL
Perioada clarificărilor: 11 iul 2025, 15:17 - 21 iul 2025, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 iul 2025, 17:00 - 31 iul 2025, 17:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Publicitate

Lucrari de reparatie drum in beton s.Cupcui r-l Leova

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6318, MOLDOVA, Leova, s.Cupcui, s. Cupcui
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Gheorghe Antoniu
Telefonul de contact
079457429
Datele achizitiei
Data publicării
11 iul 2025, 15:17
Data ultimilor modificări
14 iul 2025, 15:56
Achizitii.md ID
21451245
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
anunt participare drum beton 3.docx
Documentele la ofertă
-anunt de participare
11.07.25 15:17
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-DUAE
11.07.25 15:17
deviz de cheltuieli beton 3.docx
Documentele la ofertă
-
11.07.25 15:17
ds_lucrari (2).docx
Documentele la ofertă
-documentatie standart
11.07.25 15:17
2025 купкуй дорога - бетон овраг f1 — corectat.docx
Documentele la ofertă
-
14.07.25 15:56
Data:
14 iul 2025, 09:04
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Specificati va rog cite strazi doriti sa reparati dat fiind faptul ca in caietul de sarcini incarcat de dmv si in devizul de cheltuieli incarcat de dmv volumele sunt diferite!
Răspuns (14 iul 2025, 16:00):
Buna ziua! Se preconizeaza repararea a 6 portiuni de drum in beton ,in total 3000 m2. Caietul de sarcini corect conform devizului a fost incarcat in documentele lotului!
Lucrari de reparatie drum in beton s.Cupcui r-l Leova
Data:
15 iul 2025, 09:34
Subiectul întrebării:
c.s
Întrebare:
Incarcati c.s desfasurat .Multumim
Răspuns (15 iul 2025, 12:54):
Buna ziua! Caietul de sarcini desfasurat il gasiti in documentul Deviz de Cheltuieli,urmatoarea pagina dupa ce se finiseaza devizul.
Data:
15 iul 2025, 11:51
Subiectul întrebării:
Garantie de buna executie
Întrebare:
Buna ziua, Garantia de buna executie va fi posibila sub forma de retineri succesive din facturile fiscale eliberate?
Răspuns (15 iul 2025, 13:00):
Buna ziua! Conform art. 68 alin. (12) din legea 131/2015, garantia de buna executie nu poate depăși 15% din valoarea contractului ,această garanție se returnează numai după executarea integrală a contractului, adică atunci când toate obligațiile asumate au fost finalizate conform prevederilor contractuale si este semnat actul de receptie finala.
Data:
15 iul 2025, 13:55
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
In anunt Participare este stipulat 5%, de ce ati indicat 15%????
Răspuns (15 iul 2025, 14:47):
(12) Cuantumul garanţiei de bună execuţie a contractului NU TREBUIE să depăşească 15% din valoarea de deviz a contractului de achiziţii publice. Acest enunt este preluat din lege si a fost expus drept informatie,insa conf. aceluiasi articol pct.(9) -(autoritatea contractantă va indica în documentația de atribuire cerinţele faţă de emitent, forma, cuantumul şi alte condiţii de bază ale garanţiei de bună execuţie a contractului),AC a indicat in anuntul de participare garantia in marime de 5% conform propriei decizii,iar aceasta înseamnă că orice valoare mai mică sau egală cu 15% este permisă. O zi frumoasa!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.