1
Perioada de actualizare
de la 11.07.2025 14:34
până la 21.07.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.07.2025 11:00
până la 01.08.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 292 900 MDL
Perioada clarificărilor: 11 iul 2025, 14:34 - 21 iul 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 iul 2025, 11:00 - 1 aug 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
11 iul 2025, 14:13
Data ultimilor modificări
11 iul 2025, 14:34
Valoarea estimată (fără TVA)
292 900 MDL
Achizitii.md ID
21451105
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
25 aug 2025 14:25 - 30 iun 2026 14:27
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
G35 R14 – Țepilova – Vanțina – Căinarii Vechi, G33 R12 – Mândâc – Zgurița – Mărculești – R13 (sectorul Căinarii Vechi – Izvoare și sectorul Trifănești – R13), L163 Trifănești – Alexandrovca – Izvoare (Coridorul nr.5) CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini - lot i.docx
Documentele la ofertă
-
11.07.25 14:34
duae servicii cadastrale 3 loturi.doc
Documentele la ofertă
-
11.07.25 14:34
caiet de sarcini - lot ii.docx
Documentele la ofertă
-
11.07.25 14:34
caiet de sarcini- lot iii.docx
Documentele la ofertă
-
11.07.25 14:34
contract servicii.docx
Documentele la ofertă
-
11.07.25 14:34
documentația standard bunuri servicii.docx
Documentele la ofertă
-
11.07.25 14:34
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ProCadGrup

Preţul ofertei: 229 700 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

INGEOCAD

Preţul ofertei: 231 950 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al S.A. ,,Administrația Națională a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1752232453895 din 06.08.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1752232453895 din 01.08.2025, ce vizează achiziționarea serviciilor în vederea executării lucrărilor cadastrale în scopul asigurării procesului de expropriere pentru lucrările de construcție, reabilitare, modernizare și extindere a drumurilor naționale conform loturilor, vă comunicăm următoarele. Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire. În urma evaluării ofertelor prezentate la procedura de achiziție grupul de lucru a constatat că oferta operatorului economic ”ProCadGrup” S.R.L prezentată la lotul 2 și lotul 3 nu este însoțită de garanție pentru ofertă, cerință obligatorie solicitată prin anunțul de participare. De asemenea documentul DUAE prezentat la lotul 2 și lotul 3 nu este pentru procedura dată, din care considerente oferta operatorului economic ”ProCadGrup” S.R.L se consideră neconformă și se respinge. Operatorul economic ÎS „Institutul de Geodezie, Prospecțiuni tehnice și Cadastru „INGEOCAD” s-a clasat pe primul loc la toate 3 loturi conform prețului ofertelor propuse și corespunderea cu cerințele înaintate: Lot 1: G88 Cornești – Boghenii Noi – Năpădeni – M5 și G86 G88 – Dereneu – G85 (Coridorul 8.1 și 8.2) - 95 880 lei (nouăzeci și cinci mii opt sute optzeci lei, 00 bani), fără TVA; Lot 2: G35 R14 – Țepilova – Vanțina – Căinarii Vechi, G33 R12 – Mândâc – Zgurița – Mărculești – R13 (sectorul Căinarii Vechi – Izvoare și sectorul Trifănești – R13), L163 Trifănești – Alexandrovca – Izvoare (Coridorul nr.5) – 231 950,00 (două sute treizeci și una mii nouă sute cincizeci lei, 00 bani) lei, fără TVA; Lot 3: R34 Hîncești – Leova – Cahul – Giurgiulești (sectorul Hîncești – Cantemir) – 236 400,00 (două sute treizeci și șase mii patru sute lei, 00 bani) lei, fără TVA; Ofertele câștigătoare corespund cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate serviciile şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs. spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 alin.(8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări