Achiziţie publică
21450783
18. Analiza generală de URINI (oferta alternativa)
1
Perioada de actualizare
de la 11.07.2025 11:16
până la 17.07.2025 09:30
până la 17.07.2025 09:30
au rămas 3 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 17.07.2025 09:30
până la 23.07.2025 09:30
până la 23.07.2025 09:30
3
Licitaţie
24.07.2025 14:32
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
300 000 MDL
Perioada clarificărilor:
11 iul 2025, 11:16 - 17 iul 2025, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor:
17 iul 2025, 9:30 - 23 iul 2025, 9:30
Începutul licitației:
24 iul 2025, 14:32
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
18. Analiza generală de URINI (oferta alternativa)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
11 iul 2025, 11:11
Data ultimilor modificări
11 iul 2025, 15:36
Valoarea estimată (fără TVA)
300 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 000 MDL
Achizitii.md ID
21450783
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
25 iul 2025 03:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
18. Analiza generală de URINI (oferta alternativa) - Analiza generală de URINI (lot deschis pentru oferte alternative). Procedura de achiziție publică de reagenți și consumabile specifice cu Contractare comodată a echipamentului (perioada 2 ani). Cerințe tehnice: I. Cerințe tehnice pentru analizator automat de urini: (1) Analizator de urina complet automat nou, nerecondiționat. Data producerii analizatorului să nu fie mai vechi de anul 2023. Oferirea sistemului analitic automat și accesoriilor acestuia - în baza «Contractului de comodare» pentru perioada de 2 ani din data semnării contractului; (2) Echipamentul să combine analiza proprietăților fizice, analiza biochimică a urinei, analiza morfologică a sedimentului organizat și neorganizat a urinei; (3) Încărcarea probelor pe linie automată, în ștativi pentru eprubete de 10 mL; (4) Acces de Admin pentru editarea datelor personale ale pacienților, controale, calibrări și acces la registru; (5) Software instalat, funcțional, vigilent și robust, cu navigare a funcțiilor de măsurare prin aplicația instalată și acces nivel Admin; posibilitatea de conectare a aparatului la LIS local la baza de date electronică SIAAMS; (6) Ассеsоrii obligatorii рentru perioada de comodare а analizatorului automat: UPS, Monitor + Tastatura de masa + Maus; (7) Scaner de barcoduri pe bordul analizatorului și unul extern; (8) Investigarea proprietăților fizice conform Formularului Nr. 210/e aprobat de MS al RM prin Ordinul nr. 828 din 31.10.2011, minim obligatori: aprecierea automată a culorii, densitatea relativă, turbiditatea (transparența); (9) Investigarea biochimică a parametrilor prin reacții calitative conform listei minime de parametri din Formularul Nr. 210/e aprobat de MS al RM prin Ordinul nr. 828 din 31.10.2011, minim obligatori: pH, proteină totală urinară, glucoză, corpuri cetonice, nitriți, reacția la esteraze granulocitare (metoda specificată - optională, la chimia leucicitelor se admit și alte metode), bilirubină, urobilinogen, reacția la hemoglobină (eritrocite); (10) Investigarea sedimentului urinar a structurilor morfologice identificate automat, atât tisulare (sediment organizat), cât și non-tisulare (sediment neorganizat) conform Formularului Nr. 210/e aprobat de MS al RM prin Ordinul nr. 828 din 31.10.2011; (11) Tehnologia investigației sedimentului: microscopie planară nativă sau scanoscopie nativă pe bordul analizatorului; tehnologia de identificare a elimentelor morfologice și calcularea numărului acestora. II: Cerințe pentru reagenți: (1) Reagenți originali, absolut compatibile cu analizator automat, oferit comodat; (2) În bugetul ofertei pentru lotul dat obligator să se includă seturi de reagenți în exces (mai ales pentru reagenți consumați în regim de pauză) luînd în considerare proceduri de spălări frecvente din contul reagenților intrînd în regim de hibernare. Insuficiența oricăror seturi de reagenți și consumabile să fie acoperit și livrat din contul Operatorului Economic; (3) Seturile de reagenți să fie insoțite de volumul corespunzator de soluții de spălare pentru mentenanță zilnică; (4) Facturarea și livrarea reagenților să se execute conform împachetărilor de la productor și prețul acestora, dar suplimentar la factura să se anexeze aviz de specificare pentru care număr estimativ de investigații (nr. de teste) va fi suficient volumul livrat; (5) Pentru toate tipurile de reagenți și soluții de spălare din Oferta Comercială să fie specificate REF-urile împachetărilor din Catalogul Produselor de la producător pentru echipamentul automat oferit comodat. III. Calibrare și control de calitate intern: (1) În bugetul ofertei pentru lotul dat obligator să includă material de control pentru control intern de calitate zilnic în minim 2 nivele (Norma și Patologic). Volumul QC (precum și calibratorilor dacă sunt vizați de producător) să se calculeze după formula propusă: [ Volumul mort nedetectabil de acul de pipetare al analizatorului + Volumul dublu de material de control necesar pentru una analiză de control la zi + Volumul de material de control necesar pentru una analiză repetată zilnic la necesitate în caz de neconformitate a valorilor primar analizați] x 260 zile de lucru. În caz de insuficiență a volumului materialului de control să fie acoperită și livrată din contul Operatorului Economic. IV. Alte consumabile specifice sistemului analitic oferi în comodat: (1) Costul consumabilelor specifice să fie inclus în bugetul lotului dat; (2) Numărul de seturi cu soluții de spălare pentru mentenanțele zilnice de rutină în volum suficient; Insuficiența oricaror seturi de consumabile de cleaning și mentenanță de rutina să fie acoperită și livrată din contul Operatorului Economic; (3) Seturi de oricare tip de mentenant, filtre, camere de flow-citometrie (dacă sunt prevazute de productor), camera de microscopie sau scanoscopie și recunoaștere a elimentelor morfologice sau oricare alte piese consumabile sau non-consumabile necesare pentru funcționare fără perturbarea continuității procesului de analize să fie incluse în bugetul lotului dat; (4) Numărul kiturilor de mentenanță generală: minim unu (să fie inclus in Bugetul Ofertei). V. Alte cerințe obligatorii generale: (1) CE; IVD; Certificate de Conformitate/Calitate de la producător pentru reagenți, calibratori, material de control și alte consumabile specifice sistemului analitic oferit comodat; (2) Declarație sau Certificat de deținere a echipei de ingineri specializați în deservirea tehnică a analizatorului oferit în comodat; (2) Ре раrсursul termenului de valabilitate а Contractului de comodare, ореrаtоrul есоnоmiс să asigure deservirea și oricare tip de mentenanțe și oferirea serviciilor de suport tehnic din partea echipei de ingineri specializați în instalarea și aplicațiile aparatului oferit, costul căror să fie inclus în bugetul Ofertei pentru lotul dat. (3) Să se ofere garanție. Costul serviciilor tehnice a inginerilor din partea Operatorului economic, precum și costul oricăror seturi de mentenanțe, costul pieselor necesare pentru asigurarea funcționării a analizatorului sau pentru repararea defecțiunelor interne survenite în proces de lucru să fie incluse în bugetul Ofertei pentru lotul dat. (4) IMSP IMU nu poartă răspundere materială pentru oricare tip de defecțiune «internă» a analizatorului oferit în comodat pe durata Contractului de comodare. (5) Oricare tip de suport tehnic din partea echipei de ingineri și piese necesare să fie acoperite în baza garanției sau incluse în bugetul Ofertei pentru lotul dat. (6) Operatorul Economic cîștigător prin declarație este obligat post-factum să subcontracteze «Servicii de conectare a echipamentului automat la SIAAMS». Subcontractarea serviciilor de conectare la «SIAAMS» si costul lor să fie incluse in Bugetul Ofertei pentru lotul dat.
CPV: 33696000-5 - Reactivi şi produse de contrast
Cantitatea: 20000.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
6.anunt de participare 21450783.pdf
6.anunt de participare 21450783.pdf
Documentele la ofertă
-
11.07.25 11:16
nr. 210e- rezultat sumar urina.pdf
nr. 210e- rezultat sumar urina.pdf
Documentele la ofertă
-
11.07.25 15:36
La momentul actual nu sunt întrebări la lotul
Clarificări
Document semnat cu succes
OK