Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
10.07.2025 18:31
până la 20.07.2025 09:30
până la 20.07.2025 09:30
au rămas 8 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
20.07.2025 09:30
până la 30.07.2025 10:00
până la 30.07.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
2 542 945,46 MDL
Perioada clarificărilor:
10 iul 2025, 18:31 - 20 iul 2025, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor:
20 iul 2025, 9:30 - 30 iul 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
10 iul 2025, 18:31
Data ultimilor modificări
11 iul 2025, 8:39
Achizitii.md ID
21450339
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Renovarea I.E.T. nr. 1 din mun. Hîncești etapa II
Buget: 2542945.46 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.signed.pdf
caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini
10.07.25 18:31
anunț de participare.signed.pdf
anunț de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-anunț de participare
10.07.25 18:31
anunt_de_intentie nr. 6-2025 din 10.07.2025.signed.pdf
anunt_de_intentie nr. 6-2025 din 10.07.2025.signed.pdf
Documentele la ofertă
-anunt_de_intentie nr. 6-2025 din 10.07.2025
10.07.25 18:31
documentația standard.signed.pdf
documentația standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
-documentația standard
10.07.25 18:31
Data:
11 iul 2025, 08:39
Subiectul întrebării:
Garanţie pentru ofertă
Întrebare:
Bună ziua, vă rugăm respectuos să confirmați dacă este acceptată scrisoarea de garanție bancară emisă de o instituție bancară licențiată, ca formă de constituire a garanției pentru ofertă, în conformitate cu art. 39 alin. (3) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice. În acest sens, vă rugăm să precizați dacă este cerinţă obligatorie ca să fie efectuat transferul garanției în contul autorității contractante, sau este permisă și prezentarea unei scrisori de garanție bancară.
Răspuns (11 iul 2025, 11:17):
Potrivit art 68, alin (4) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice ”Autoritatea contractantă prevede în documentația de atribuire cerinţele faţă de emitent, forma, cuantumul şi alte condiţii de bază ale garanţiei pentru ofertă”, astfel la procedura dată conform pct. 16, subpct. 2 și pct. 17 din anunțul de participare garanția pentru ofertă prevăzută de autoritatea contractantă este transfer pe contul autorităţii MD52TRPCEE518410A00769AA, cuantumul 2 % din valoarea estimată a ofertei, fără taxa pe valoarea adăugată.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK